پرداخت حقوق و بیمه معلمان حمایتی

0

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت کامل حقوق و بیمه ماهانه معلمان حمایتی آموزش و پرورش پیگیری شد و طی روزهای آینده در این مورد اقدام لازم از سوی مسوولان امر انجام می‌شود.

به گزارش نبض بیمه ،  به نقل از ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی افزود: پرداخت حقوق و حق بیمه یکی از مطالبات این گروه از معلمان بود که در این مورد مکاتبه و مراجعه‌های مستمری انجام شد.

وی ادامه داد: در این خصوص به طور مکرر با مسوولان آموزش و پرورش و معاونان پارلمانی و منابع انسانی وزارتخانه گفت و گو و مشکلات این قشر سخت‌کوش پیگیری شد.

نماینده شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق قول مسوولان چند روز آینده حقوق معلمان حمایتی و بیمه آنان پرداخت می‌شود.

صباغیان خاطرنشان کرد: تاکنون برای تحقق مطالبات برحق فرهنگیان شریف پیگیری و مکاتبه و بیان تذکر به صورت مستمر در مجلس و دفاع از حقوق آنها صورت گرفته است .

تعدادی از معلمان طرح خرید خدمات آموزشی و حمایتی یزد ششم آبان‌ماه جاری برای سومین بار از زمان شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ با حضور در مقابل استانداری، تامین مطالبات خود را خواستار شدند.

نداشتن امنیت شغلی، مشکل بیمه، تبدیل نشدن وضعیت شغلی و پرداخت نشدن معوقه های آنها از جمله خواسته های این افراد بود و موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش از مهمترین خواسته‌های معلمان طرح خدمات آموزشی و حمایتی است.

مسوولان آموزش و پرورش استان یزد با حضور در جمع معلمان حمایتی قول دادند ، مشکلات آنان را پیگیری و به اطلاع مسوولان ذیربط برساند و تعداد معلمان طرح حمایتی استان یزد ۸۰۰ نفر اعلام شده است.

تعداد دانش آموزان یزد در سال تحصیلی جاری حدود ۲۷۰ هزار نفر است که از این تعداد حدود ۱۸ هزار نفر فرزندان مهاجران خارجی مقیم استان هستند که در مجموع در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۰ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه پنج شهرستان  یادشده در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید