عامل انتشار ویدئوی آزار دو کودک کار بازداشت شد

0

رئیس پلیس فتا از دستگیری کودک آزاری که دو پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

به گزارش نبض بیمه ،  سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهارکرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه مردی، دو کودک کار (فال فروش) را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده و انتشار فیلم و باز نشر دادن آن در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شده بود، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و با هماهنگی های قضایی روز گذشته مرد کودک آزار در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مجرمیت متهم روانه زندان شده است، گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

معظمی گودرزی تاکید کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی یاد آور شد: از ابتدای سال تاکنون چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند و شهروندان می­ توانند در صورت مشاهده موارد مشابه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیک www.cyberpolice.ir موارد را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید