آمادگی مجلس برای حمایت از ایده‌های نوآورانه حوزه تجهیزات پزشکی

0

آمادگی مجلس برای حمایت از ایده‌های نوآورانه حوزه تجهیزات پزشکی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به توانمندی جوانان و استارت‌آپ‌ها در حوزه تجهیزات پزشکی از آمادگی مجلس برای حمایت از شرکت‌های فعال در این حوزه خبر داد

به گزارش نبض بیمه ،  محسن فتحی در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با عنوان “دوشنبه‌های استارتاپی؛ رویداد جذب سرمایه (Day-Demo) حوزه تجهیزات پزشکی” تجهیزات پزشکی به‌ویژه در پاندمی کرونا را از نیازهای مبرم کشور نام برد و افزود: این نیاز از گذشته در کشور وجود داشته است و علم توانسته در راستای رفع نیازها و بهبود سلامت جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی در کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در این حوزه جوانان خلاق و استارتاپ‌ها وارد شدند و هر روز شاهد بروز توانمندی‌های آنها هستیم.

فتحی با اشاره به برگزاری دوشنبه‌های استارتاپی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه این دوره از این رویداد در حوزه تجهیزات پزشکی است، یادآور شد: در این رویداد ۵ استارتاپ محصولات خود را که از نیازمندی‌های کشور هستند، معرفی خواهند کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یکی از محصولات معرفی شده در این رویداد را در حوزه ناباروری نام برد و خاطر نشان کرد: جوان ماندن جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است، ضمن آنکه مجلس در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی از آمادگی مجلس برای همکاری با استارتاپ‌های حوزه سلامت خبر داد و گفت: علاوه بر مجلس دستگاه‌های مربوط نیز با وضع قوانین و اعطای تسهیلات از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها حمایت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید