تلویزیون لوله شونده ال جی به فروش گذاشته شد+عکس

0

قیمت و زمان ارائه تلویزیون جدید شرکت LG که قابلیت لوله شوندگی دارد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال جی اعلام کرده است که تلویزیون لوله شونده بالاخره، هرچند در تعداد محدود، به فروش گذاشته شد. اولد سیگنچر آر ۶۵ اینچی اکنون در هفت فروشگاه مصرف کننده لوازم برقی در سراسر کره جنوبی موجود است و ۱۰۰ میلیون ون یا بیش از ۸۷ هزار دلار قیمت دارد.

سیگنچر اولد آر دور یک صفحه اولد انعطاف پذیر ساخته شده است که ال جی آن را با خویشتن داری ویژه‌ای به عنوان «جدیدترین تحول در فناوری تلویزیون طی دهه ها» توصیف می‌کند. به دلیل ماهیت انعطاف پذیر آن، این تلویزیون می‌تواند به صورت جزئی یا کامل تا پایه جمع شود، و به نسبت ابعادی متفاوتی تبدیل یا هنگام عدم استفاده، صفحه به طور کامل مخفی شود.

 

این شرکت در بیانه‌ای گفت: «نوآوری زیبای ال جی مصرف کنندگان را از محدودیت‌های دیوار رها می‌سازد، و به دارندگان این امکان را می‌دهد که محیط زندگی خود را سازماندهی کنند بدون اینکه نیاز باشد فضایی را برای یک صفحه بزرگ و مشکی که فقط هنگام روشن بودن مفید است کنار بگذارند». خریداران قادر خواهند بود برای کاور اسپیکر پشمی از بین چهار رنگ انتخاب کنند، و پایه آلومینیومی آن را می‌توان با حکاکی شخصی سازی کرد.

جای تعجب نیست که سیگنچر اولد آر برای ورود چنین محصول هوشمندانه‌ای به بازار راه سختی را پشت سر گذاشته است. ال جی ابتدا در CES سال ۲۰۱۸ از یک نمونه لوله شونده رونمایی کرد، و بعد‌ها بلومبرگ گزارش کرد که این نمایش در سال آینده به ارسال محصول منتهی خواهد شد. شرکت ال جی در حقیقت قصد داشت یک تلویزیون لوله شونده تجاری را تا بهار سال ۲۰۱۹ به CES وارد کند، اما هرگز به فروش نرسید.

در ادامه لیست کامل تلویزیون‌های اولد ۲۰۲۰ ال جی را مشاهده می‌کنید:

  •  سری سیگنچر RX (رول شونده): ۶۵ اینچ
  • سری سیگنچر ZX (اولد ۸K): ابعاد ۷۷ و ۸۸ اینچی
  • سری سیگنچر WX (اولد والپیپر): ۶۵ و ۷۷ اینچی
  • سری سیگنچر GX (سری جدید گالری): ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی
  • سری CX: در ابعاد ۴۸، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی
  • سری BX: در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید