امکان خرید خانواده آیفون ۱۲ به صورت اقساطی وجود دارد

0

پیش فروش گوشی‌های آیفون پرو مکس ۱۲ و آیفون مینی ۱۲ از روز جمعه آغاز شد که قرار است هر دو این گوشی‌ها در ۱۳ به گزارش نبض بیمه ، نوامبر برای عرضه وارد فروشگاه‌ها شوند. شرکت اپل خانواده جدید پرچمداران خود که آیفون ۱۲ نام داشتند را چند روز پیش معرفی کرد. در ادامه می‌توانید تاریخ تحویل نسخه‌های به ترتیب iPhone 12 Pro Max و iPhone 12 mini در جدول زیر مشاهده کنید:

محبوب‌ترین رنگ‌های گوشی iPhone 12 Pro Max در بین کاربران

محبوب‌ترین رنگ‌های گوشی iPhone 12 Pro Max در بین کاربران

این داده‌ها شامل اطلاعاتی از نسخه‌های طلایی رنگ و آبی کمرنگ iPhone 12 Pro Max است که جزو محبوب‌ترین مدل‌های این سری از شرکت اپل هستند. گفتنی است تقاضای این گوشی‌ها با فضای داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در هر دو رنگ تا حدودی کمتر شده است و هیچ یک از نسخه‌های خانواده آیفون ۱۲ که پیش فروش شده‌اند در تاریخ ۱۳ نوامبر وارد بازار نمی‌شوند، اما در مورد آیفون ۱۲ مینی همه نسخه‌های مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در همان تاریخ  (۱۳ نوامبر) به بازار عرضه می‌شود. با تغییر مدل‌های ۲۶۵ گیگابایتی به رنگ‌های سفید و مشکی تاریخ عرضه این محصولات تا ۲ دسامبر به تاخیر افتاده است. این دو رنگ (سفید و مشکی) محبوب‌ترین نوع دوربین گوشی‌های ۵.۴ اینچی هستند.

نسخه iPhone 12 Pro Max با فضای داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۱۰۹۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این مدل ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه iPhone 12 mini با فضای داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۷۲۹، ۷۷۹ و ۸۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

عرضه اقساطی گوشی‌های شرکت اپل برای اولین‌بار

نکته جالب توجه این است که شرکت اپل برای اولین‌بار فروش اقساطی برای این مدل از گوشی‌های خود را در اختیار کاربران قرار داده است، که در اقساطی ۲۴ ماهه می‌توان این گوشی‌ها را خریداری کرد. قیمت اقساط نسخه iPhone 12 Pro Max با فضای داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ماهانه با پرداخت ۴۵.۷۹، ۴۹.۹۵ و ۵۸.۲۹ دلار است. اقساط نسخه iPhone 12 mini نیز با فضای داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ماهانه با پرداخت ۳۰.۳۷، ۳۲.۴۵ و ۳۶.۶۲ دلار است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید