سهم بیمه ایران از بازار بیمه‌ای استان اردبیل

0

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل اعلام کرد: به منظور متمرکز کردن خدمات بیمه‌ای و تعیین و پرداخت خسارت خودرو و سرعت بخشی به امور مراجعان، پایانه خسارت بیمه‌ای در خیابان جام‌جم اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش نبض بیمه ،  فرامرز آزاد گفت: در این پایانه که در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۰۰ متر جهت استقرار واحد خسارت و با هدف دور کردن مراجعات از بافت مرکزی شهر اردبیل طراحی شده، توقف و جابجایی خودروهای خسارت‌دیده نیز پیش‌بینی شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به رسیدگی به هشت هزار و ۵۰۰ فقره پرونده خسارتی در اداره کل بیمه ایران استان طی سال جاری اظهارداشت: بیمه ایران امسال بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال خسارت بیمه‌ای به مشتریان و مردم استان پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل از رشد ۴۸ درصدی حق بیمه صادره بیمه ایران در این استان طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال ۴۰۰ هزار فقره بیمه‌نامه نیز در رشته‌های مختلف در استان اردبیل صادر شده است.

وی تامین امنیت و آرامش مردم ایران را از جمله اهداف بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی بیمه‌ای در کشور ذکر کرد و ادامه داد: اداره کل بیمه ایران در استان اردبیل با ۶ شعبه فعال در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، مشکین‌شهر و شعبه خسارت و ۲۵۴ نمایندگی، خدمات خود را در ایام شیوع کرونا نیز به شکل غیرحضوری آغاز کرده و هم‌اکنون بیمه‌نامه‌ها به شکل الکترونیکی صادر می‌شود.

آزاد، سهم بیمه ایران از بازار بیمه‌ای استان اردبیل را ۳۴ درصد اعلام و بیان کرد: ۶۵ درصد از مراجعان و مشتریان بیمه ایران مربوط به مشتریان خودرو بیمه شخص ثالث هستند.

وی با اشاره به پایین بودن سهم بیمه عمر و بیمه آتش‌سوزی در سبد بیمه‌ای شهروندان گفت: طرح حامی به منظور گسترش خدمات بیمه آتش‌سوزی توسط بیمه ایران در حال اجراست و شهروندان می‌توانند خدمات بیمه آتش‌سوزی اماکن و محل سکونت خود را با پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دریافت کنند.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل همچنین از آغاز جشنواره بزرگ فروش انواع بیمه‌نامه‌های شرکت سهامی بیمه ایران از ۱۵ آبان به مدت یک ماه خبر داد و افزود: در این جشنواره بزرگ، برای نخستین بار خدمات بیمه‌ای با تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصد ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف و برای بیش از ۲۵ نوع محصول و خدمات بیمه‌ای طراحی و پیش‌بینی شده و به ۱۷۰ نفر از خریداران خدمات بیمه‎ای در طی این یک ماه، در آخر امسال به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید