ترامپ در کشورهای آسیایی چقدر مورد تایید است؟

0

ترامپ در کشورهای آسیایی چقدر مورد تایید است؟/ تنها ۲۴درصد از اروپایی‌ها عملکرد ترامپ را قبول دارند

ترامپ در کشورهای آسیایی چقدر مورد تایید است؟/ تنها ۲۴درصد از اروپایی‌ها عملکرد ترامپ را قبول دارند

بررسی میزان تایید عملکرد ترامپ در ریاست‌جمهوری آمریکا از سوی کشورهای آسیایی نشان می‌دهد که بیشترین تایید در مغولستان و کمترین تایید در لائوس بود.

به گزارش نبض بیمه ، بر اساس نظرسنجی سالانه گالوپ، میزان تایید رئیس‌جمهور آمریکا، ترامپ در سراسر آسیا متفاوت بوده و باید گفت که بیشترین سطح حمایت از وی در مغولستان و فیلیپین به چشم می‌خورد.

در این نظرسنجی، از هزار فرد بالای 15سال در هر کشور، در خصوص تایید یا عدم تایید توانایی ترامپ در رهبری ایالات متحده سوال پرسیده شده است.

سایر کشورهایی که به بیشترین میزان ترامپ را تایید کرده‌اند، نپال و میانمار بودند. کمترین میزان حمایت (درصد یک رقمی) در لائوس دیده شد.

به طور کلی ریاست‌جمهوری ترامپ در دنیا مورد تایید نبود: میزان تایید جهانی دولت وی، 33درصد بود، در حالی که میزان عدم تایید به 42درصد رسید. کمترین میزان تایید با آمار 24درصدی در اروپا بود، و به دنبال آن در آسیا با تایید 32درصدی دیده شد.

میزان تایید وی در قاره آمریکا در سال جاری به 34درصد افزایش یافت و بالاترین میزان آن با آمار 52درصدی در آفریقا بود.

قابل ذکر است که بالاترین میزان تایید در اروپا، با 82درصد در کوزوو مشاهده شد، که به دنبال آن آلبانی با آمار 67درصدی قرار گرفت.

در قاره آمریکا، دومینیکن‌ها با تایید 56درصدی، بیشترین حمایت را از ترامپ نشان دادند، در حالی که در آفریقا، توگو (69درصد) و نیجر (68درصد) بیشترین حمایت را از وی داشتند.

در نمودار ارائه شده، میزان تایید عملکرد ترامپ از سوی کشورهای آسیایی را مشاهده می‌کنید؛

تایید ترامپ

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید