در مورد بیمه سلامت در نبض بیمه بیشتر بخوانید

0

در مورد بیمه سلامت در نبض بیمه بیشتر بخوانید

نبض ییمه، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی در ارتباط با نرم دهک‌های یک تا ۱۰ استفاده از بیمه سلامت ایرانیان در خراسان‌جنوبی گفت: وسع‌سنجی متقاضیان از طریق وزارت رفاه انجام می‌شود که در استان بیش‌از ۵۰ درصد افراد در دهک‌های اول تا سوم قرار گرفته و رایگان بیمه‌شده‌اند.

علی اربابی اظهار داشت: ۶۲ درصد جمعیت خراسان‌جنوبی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی افزود: تعداد بیمه‌شدگان استان از مرز ۴۷۰ هزار نفر گذشته است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت شش صندوق بیمه‌گر در استان تصریح کرد: تاکنون ۶۰ هزار نفر هم‌پوشانی یا رفع چندبیمه‌ای شده‌اند.

اربابی در ارتباط با نرم دهک‌های یک تا ۱۰ استفاده از بیمه سلامت ایرانیان در خراسان‌جنوبی گفت: وسع‌سنجی متقاضیان از طریق وزارت رفاه انجام می‌شود که در استان بیش‌از ۵۰ درصد افراد در دهک‌های اول تا سوم قرار گرفته و رایگان بیمه‌ شده‌اند.

وی از وجود ۱۷ بیمارستان در خراسان‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۴ بیمارستان دولتی و دانشگاهی و سه مورد نیز از جمله بیمارستان تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و حضرت ابوالفضل(ع) غیردولتی و دانشگاهی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای طرح الکترونیک سلامت و فرآیند حذف دفترچه‌های کاغذی در کشور یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ هزار نسخه الکترونیکی در استان تولید و انتظار می‌رود تا دو ماه آینده به ۱۵۰ هزار مورد افزایش یابد.

اربابی از اجرای صد درصدی صدور نسخه‌های الکترونیکی سلامت در مطب‌ پزشکان و مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی خراسان‌جنوبی برای بیماران سرپایی و بستری خبر داد و گفت: اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی-دانشگاهی و نیروی‌های مسلح متناسب با سیستم‌های خدمت‌رسانی در دست تدوین می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فردی در ارتباط با تحت‌پوشش نبودن بیمه سلامت در ارتباط با ویروس کرونا به ما مراجعه نکرده و در زمان پذیرش بیمار چنانچه موردی وجود داشته است با حضور کارشناسان و تکمیل فرم درخواست بیمه سلامت طی ۲۴ ساعت جواب وسع‌سنجی وزارت رفاه را دریافت کرده و فرد بیمه شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید