در مورد بیمه عمر در نبض بیمه بیشتر بخوانید

0

در مورد بیمه عمر در نبض بیمه بیشتر بخوانید

نبض بیمه، دبیرکارگروه بیمه‌های زندگی سندیکای بیمه‌گران، گفته: بیمه عمر برای سود بردن نبوده و اصلا ابزار سرمایه‌گذاری نیست.

به گزارش وب سایت چابک آنلاین، علی فرزین گفته: اشتباه اصلی از اینجا ناشی می شود که عده‌ای فکر می‌کنند بیمه عمر ابزار سرمایه‌گذاری است درصورتی‌که بیمه عمر برای بیمه کردن است.

به گفته این مقام بیمه‌ای، که شرکت‌های بیمه‌ای سود مشارکت پرداخت می‌کنند؛ یعنی قرار نیست که سودی را که واقع نشده پرداخت کنند، سود مشارکت یعنی سودی که تحقق پیدا کرده وواقعیت بیرونی یافته است.

دبیرکارگروه بیمه‌های زندگی سندیکای بیمه‌گران،  گفته: سودی به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود که تحقق یافته و مانند بانک نیست که عملکردی را که محقق نشده  را تضمین کند.

وی با بیان اینکه بیمه عمر دونوع تعهد اصلی را پوشش می‌دهد، گفته: تعهد حیات یا پوشش خطرات زمان حیات و تعهد دیگرهم فوت است ،وقتی حیات را بیمه می کند یعنی شرکت بیمه در ده سال آینده چقدر تامین آتیه بیمه گذار را بیمه می کند و با موضوع سرمایه گذاری متفاوت است.

به گفته وی، منابع حاصل ازبیمه نامه‌های عمر، باید سرمایه‌گذاری شود زیرا بیمه عمر به شدت وابسته به سرمایه‌گذاری است یعنی اگر بیمه‌گر سرمایه‌گذاری درستی انجام ندهد نمی‌تواند از پس هزینه‌های خود برآید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید