در مورد بیمه اجتماعی کشاورزان در نبض بیمه بیشتر بخوانید

0

در مورد بیمه اجتماعی کشاورزان در نبض بیمه بیشتر بخوانید

نبض بیمه؛ رئیس سازمان عشایری کشور گفت: برای پوشش حداکثری بیمه اجتماعی عشایر غیور کشور درصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مصمم هستیم.

به نقل از روابط‌ عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، در سفر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به خراسان جنوبی،قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور به همراه تعدادی از مدیران کل استان چندین طرح در مناطق عشایری شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

قندالی ضمن قدردانی و تشکر از علی شیرکانی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با اشاره به تفاهمنامه صندوق و سازمان عشایر کشور و در اعطای کارگزاری به تعاونی‌های عشایری بمنظور پوشش بیشتر بیمه اجتماعی خانواده های عشایر تاکید کرد.
وی ادامه داد: مصمم به پوشش حداکثری بیمه اجتماعی عشایر غیور کشور درصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم تا امیدواریم در آینده زمینه بهره‌مندی از خدمات بیمه‌های اجتماعی برای خانواده های عشایر عزیز فراهم شود.

در ضمن افتتاح طرح‌های یاد شده از غرفه‌های محصولات عشایر و همچنین عرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر بازدید و احکام 2 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران خانواده های عشایر به آنها اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید