بیشتر شرکت‌های بیمه‌ای خصولتی هستند/ برخی از شرکت‌های بیمه‌ای زیان می‌دهند

0

نبض بیمه؛ رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا با اشاره به افزایش شدید قیمت خودرو، افزود: همین افزایش قیمت منجر به افزایش میزان خسارت‌ها خواهد شد و ازآنجایی که بیشترین پرتفوی بیمه‌ای در رشته خودرو است با این افزایش قیمت‌ها یک تصادف معمولی، می‌تواند سقف پرداخت خسارت شرکت‌ها را پر کند.

فضل اله معظمی در گفت‌وگو با چابک آنلاین، گفت: درحال حاضردر صنعت بیمه یکسری رقابت‌های ناسالم وجود دارد که با تاسیس شرکت‌های بیمه‌ای جدید که وارد همین فضا هم خواهند شد، رقابت ناسالم  باز تشدید خواهد شد.

وی، مدعی شد که بیشتر شرکت‌های بیمه‌ای خصولتی هستند و درحال حاضر برخی از شرکت‌های بیمه‌ای زیان می‌دهند و براساس گزارشات منتشره شرکت‌ها درکدال، شرکت‌ها ذخایر را هم  کم می‌گیرند.

معظمی، با بیان اینکه در حال حاضر برخی شرکت‌های بیمه‌ای مشکلات دارند، افزود: شاید مشکلات شرکت‌های کوچک‌تر بیشتر باشد ولی شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای هم مشکلات خاص خودرا دارند و بیمه صنعتی نیست که در آن،  شرکت‌های بزرگ بتوانند به راحتی  به سود خوبی برسند.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا تصریح کرد: در صنعت بیمه سود آنچنانی وجود ندارد و اگرشرکت‌ها  ذخائر را درست بگیرند همین سودی هم که از سوی شرکت‌ها اعلام می‌شود جای سوال دارد.!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید