خصوصی های 2 دختر زیبای ترامپ + عکس

0
واقعیاتی درباره تیفانی ترامپ دختر کمتر شناخته شده رئیس جمهور آمریکا +تصاویرچه خبر از کجا ؟

 

 

تیفانی ترامپ دختر بازیگر آمریکایی و آقای رئیس جمهور می باشد که به نظر می رسد رابطه خوبی با مادرش دارد و از پدرش دور بوده و البته در دوران انتخابات دونالد ترامپ وضعیت به گونه ای دیگر بود و تیفانی بیشتر دیده شد

تیفانی ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا که در زمان انتخابات پدرش سوژه رسانه ها شده بود کمتر در کمپین تبلیغاتی وی حضور می یافت و این گونه او و زندگی اش در رسانه ها جلب توجه کرد. گفتنی است تیفانی حاصل ازدواج ترامپ با مارلا میپلز هنرپیشه آمریکایی است که بعد از مدتی از او جدا و با ملانیا ازدواج کرد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره دختر دونالد ترامپ را در نیک صالحی بخوانید

واقعیاتی درباره زندگی تیفانی ترامپ

بعضی از مهم ترین پست های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اختیار تعدادی از اعضای خانواده ی او قرار دارد و آن ها اغلب نقل محافل خبری هستند. تقریباً روزی نیست که از ایوانکا، اریک و دونالد جونیور، فرزندان ترامپ، خبری منتشر نشود، اما تیفانی ترامپ ۲۵ ساله، کوچک ترین دختر دونالد ترامپ، که به «وصله ی ناجور» خانواده ی ترامپ معروف است، در مقایسه با خواهر و برادرهای بزرگ ترش، چندان شناخته شده نیست. در ادامه با این فرزند رئیس جمهور آمریکا بیشتر آشنا خواهیم شد.

-تیفانی آریانا ترامپ در ۱۳ اکتبر ۱۹۹۳ در شهر وست پام بیچِ ایالت فلوریدا به دنیا آمد.

-او اولین و آخرین فرزند دونالد ترامپ و همسر دومش، مارلا ماپلز، هنرپیشه ی آمریکایی، است.

تیفانی ترامپ

تیفانی در آغوش مادرش

-پدر و مادرش اسم او را از روی جواهر فروشی مشهور «تیفانی و شرکا» که در مجاورت برج «ترامپ» در منهتن قرار دارد، انتخاب کردند.

-تیفانی بیشتر دوران کودکی اش را در نیویورک سپری کرد، یعنی همان جایی که عمده ی املاک و مستغلات فراوان پدرش قرار دارند.

-پدر و مادر تیفانی اغلب او را به همراه خودشان به مراسم های رسمی ای که دعوت می شدند می بردند. یکی از این مراسم ها هفته ی مد نیویورک بود.

تیفانی ترامپ

جواهر فروشی به نام تیفانی ترامپ

-در تصاویری که از جشن های خانوادگی خاندان ترامپ منتشر می شد، تیفانی اغلب در کنار خواهر و برادرهای بزرگ ترش، اریک، دونالد جونیور و ایوانکا، که حاصل ازدواج های قبلی پدرش هستند، دیده می شد.

-کودکی تیفانی در رفاه کامل و در رفت و آمد به املاک خانوادگی اش در نیویورک و فلوریدا سپری شد.

تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ و مادرش

همه چیز درباره تیفانی ترامپ دختر دونالد ترامپ

-بعد از جدایی ترامپ و ماپلز از یکدیگر در سال ۱۹۹۹، ماپلز به همراه دخترش به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا به گفته ی خودش، دخترش را به تنهایی و به دور از پدرش بزرگ کرد.

-تیفانی زمانی که به همراه مادرش در ایالت کالیفرنیا زندگی می کرد، در آنجا به مدرسه ای می رفت که حالا شهریه ی یک سال آن ۳۱،۲۰۵ دلار است.

-گرچه تیفانی ساکن لس آنجلس بود، اما مرتباً برای دیدن پدرش به نیویورک می رفت و حتی تصاویری از او در کنار پدرش و ملانیا ترامپ، که در آن زمان هنوز نامزد دونالد ترامپ بود، وجود دارد.

تیفانی ترامپ

تیفانی در کنار پدر و مادرش

-با رسیدن به دوران نوجوانی، تیفانی بیشتر در انظار عمومی حضور پیدا می کرد. او معمولاً به همراه پدرش در ملأ عام حاضر می شد.

-در سال ۲۰۱۱، تیفانی یک تک آهنگ پاپ-الکترونیک با صدای خودش به نام «مثل یک پرنده» (Like a Bird) منتشر کرد. او در مصاحبه ای که در آن زمان با اپرا وینفری داشت بیان کرد که گرچه حالا تمام تمرکزش معطوف به تحصیل در کالج است، اما چند سال دیگر معلوم خواهد شد که آیا واقعاً می خواهد موسیقی و خوانندگی را جدی تر دنبال کند یا نه.

تیفانی ترامپ

خانواده دونالد ترامپ

-تیفانی بعد از فارغ التحصیلی از کالج در سال ۲۰۱۲، تحصیل همزمان در دو رشته ی جامعه شناسی و مطالعات شهری را در دانشگاه پنسیلوانیا شروع کرد. پدر او، دونالد ترامپ، هم در همین دانشگاه تحصیل کرده بود.

واقعیت های جالب درباره تیفانی ترامپ

-خواهر ناتنی بزرگ تر او، ایوانکا ترامپ، که سال ها بود با برند خودش فعالیت موفقی در زمینه ی مد و لباس داشت، در تابستان سال ۲۰۱۱ به تیفانی کمک کرد تا امکان کارآموزی در نشریه ی مشهور ووگ را پیدا کند. طبق شنیده ها، در جریان این اتفاق، تیفانی و آنا وینتور، سردبیر مشهور این نشریه، با یکدیگر ناهار خوردند.

-تیفانی با حضور در برنامه های هنری و مراسم های مربوط به مد و لباس در نیویورک، خود به تدریج به چهره ای شناخته شده در میان اشخاص طراز اول و پای ثابت مراسم ها و برنامه ها تبدیل شد.

تیفانی ترامپ

تیفانی در کنار ملانیا و پدرش

-در اغلب عکس هایی که از تیفانی منتشر می شد، او در کنار اندرو وارن (پسر یک سرمایه گذار حوزه ی املاک در نیویورک)، گایا ماتیس (نتیجه ی آنری ماتیس، نقاش بزرگ فرانسوی) و ای. جی. جانسون (پسر مجیک جانسون، بسکتبالیت مشهور آمریکایی) حضور داشت. حالا تیفانی به عضوی از گروهی از جوان های طبقه ی اعیان و ثروتمند تبدیل شده بود که به «بچه پولدارهای اینستاگرام» مشهورند.

همچنین بخوانید :  جنیفر آنیستون بازیگر هالیوود از همسرش جدا شد!

-گرچه او هنوز در حال تحصیل در دانشگاه بود، اما در بعضی از فعالیت های تبلیغاتی پدرش، دونالد ترامپ، برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حضور قابل توجهی داشت، مثل مصاحبه ای که باربارا والترز با فرزندان ترامپ در سال ۲۰۱۵ داشت.

تیفانی ترامپ

عکس های تیفانی ترامپ

-حساب کاربری دختر رئیس جمهور آینده ی آمریکا در شبکه های اجتماعی هم به تدریج شناخته شده تر می شد. او در حساب خود تصاویری از سفرهای رویایی و حضورش در دانشگاه را با دنبال کننده های آن زمان خود، که بیشتر از ۱۵۰ هزار نفر بودند، به اشتراک می گذاشت. تیفانی حالا بیشتر از یک میلیون نفر، دنبال کننده دارد.

زندگی تیفانی ترامپ دختر کوچک رئیس جمهور امریکا

-در ژوئیه ی ۲۰۱۶، تیفانی در گردهمایی ملی حزب جمهوری خواه در شهر کلیولند آمریکا سخنرانی غیر منتظره ای داشت که توجه بسیاری را به خود کرد. او در این سخنرانی تصویر باشکوهی از پدر خود ترسیم کرد: «اون همیشه بهم کمک کرده تا بهترین خودم باشم.»

تیفانی ترامپ

دوستان تیفانی ترامپ

-فعالیت های انتخاباتی دونالد ترامپ ادامه داشت و بعد از فارغ التحصیلی تیفانی در ماه مه ۲۰۱۶، حالا او بیشتر در کنار خانواده اش در این برنامه های تبلیغاتی حضور پیدا می کرد. البته ایوانکا و دونالد جونیور، رسمی ترین نقش را به عنوان فرزندان دونالد ترامپ، در تیم تبلیغاتی ترامپ داشتند.

-در اکتبر ۲۰۱۶، در یک برنامه ی تلویزیونی به نام Saturday Night Live، ونسا بایر، هنرپیشه ی آمریکایی، با بازی در نقش تیفانی ترامپ، حضور کمتر رسمی او در کمپین انتخاباتی پدرش را با خواندن آهنگی از زبان تیفانی مورد تمسخر قرار داد: «جدی جدی پدرم واسه اون سخنرانی گردهمایی دراومد، ولی هیچوقت واسه ات مثل ایوانکا نمیشم.»

-بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تیفانی ماجراجویی دیگری را شروع کرد. او بعد از آنکه چند باری در دانشگاه های کلمبیا، هاروارد و نیویورک رؤیت شده بود، در پاییز سال ۲۰۱۷ تحصیل در دانشکده ی حقوق دانشگاه جورج تاون را آغاز کرد.

تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ

-تیفانی که هنوز در حال تحصیل است، گهگاه در مراسم های عمومی حضور پیدا می کند، از جمله هفته ی مد نیویورک که در هفته های ابتدایی کلاس هایش در دانشگاه برگزار شد.

-گرچه او طی دو سال ابتدایی دوران ریاست جمهوری پدرش،حضور کمرنگی داشت اما در برنامه های رسمی ای مثل مراسم روشن کردن چراغ های درخت کریسمس در محوطه ی کاخ سفید شرکت داشت.

زندگی راز آلود تیفانی ترامپ دختر آقای رئیس جمهور

-حضور تیفانی در نزدیکی اعضای دولت پدرش در انظار عمومی سبب شده عقاید سیاسی او که همواره مورد شک بوده، زیر ذره بین قرار گیرد.

-بعد از آنکه دولت دونالد ترامپ برای دومین سال متوالی، با به رسمیت شناختن «ماه افتخار دگرباشان جنسی» موافقت نکرد، بعضی از دیدن عکسی که تیفانی را در کنار دوست طراح مدش، اندرو وارن، در جشن مربوط به ماه افتخار دگرباشان جنسی در ژوئن ۲۰۱۸ در نیوییورک نشان می داد، غافلگیر شدند.

تیفانی ترامپ

ونسا بایر

-در فوریه ی سال میلادی جاری، حضور تیفانی با یک دست لباس تمام سفید در مراسم سخنرانی سالیانه ی رئیس جمهور آمریکا درباره ی وضعیت کشور، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. چون رنگ سفید در آمریکا یکی از نمادهای جنبش طرفداری از حق رأی زنان به شمار می رود.

تیفانی ترامپ

لباس جنجالی تیفانی ترامپ

-طبق شنیده ها تیفانی با پسر مالکین یک گروه تولیدی چند میلیارد دلاری در نیجریه، رابطه ی عاشقانه دارد و این مسأله بعد از انتشار خبری جنجالی درباره ی آنکه دونالد ترامپ کشورهای آفریقایی را «چاه مستراح» توصیف کرده بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تیفانی ترامپ

عکس های تیفانی ترامپ

-یک بار دیگر نیز بعد از آنکه سفر ۱۰ روزه ی تیفانی به بلگراد، پایتخت صربستان، در ماه مارس سال میلادی جاری، ۲۳ هزار دلار خرج روی دست مالیات دهندگان آمریکایی گذاشت، زندگی او زیر ذره بین قرار گرفت. این مسأله تنور بحث و جدل ها بر سر سفرهای متعدد و پرهزینه ی پدرش، دونالد ترامپ، به ایالت فلوریدا را داغ تر کرد.

روزیاتو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید