به گزارش نبض ییمه، در دنیای کسب وکار رقابتی امروز که مشتری حکم با ارزش ترین دارایی یک نمایندگی است یک فروشنده حرفهای بیمه برای جذب و نگهداری یک مشتری نیازمند کسب مهارتهای ذیل می باشد:
- مهارتهای ارتباطی در فروش حضوری
- مهارتهای بازاریابی تلفنی
- مهارتهای ایجاد ارتباط با مشتری از طریق اینترنت
- روانشناسی مشتری
- اصول مذاکرات در فروش
- روش های اداره کردن جلسات فروش
- روش های معرفی محصولات
- روش های خاتمه فروش
- روش های مدیریت اعتراضات مشتریان
فراموش نکنیم که فروش یک هنر هست و قابل یادگیری و کسب مهارت می باشد.
سال ۱۳۹۸ را بخاطر شرایط بسیار بسیار متفاوت با سال های قبل و سختی بسیار زیاد رقابت و جهت حفظ و بقاء در بازار رقابتی باید با خلاقیت و متفاوت آغاز و ادامه دهید!