در مورد بیمه سینا در نبض بیمه بیشتر بخوانید

0
در مورد بیمه سینا در نبض بیمه بیشتر بخوانید
در مورد بیمه سینا در نبض بیمه بیشتر بخوانید

در مورد بیمه سینا در نبض بیمه بیشتر بخوانید

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، رضا جعفری، در نشست شورای مدیران که به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت برگزار شد،به برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سال 1398  اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به کارنامه مطلوب سال 1398 و خروج از زیان سنواتی، رضایت سهامداران عمده حاصل شد و با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری نیز مسیر توسعه‌ای با رویکرد دستیابی به حداکثرسازی ثروت سهامداران را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حاکم شدن روحیه کارمحوری و پرهیز از حواشی رمز موفقیت بیمه سینا است، اضافه کرد: همدلی همه ارکان در صف و ستاد و پشتیبانی همه‌جانبه از شبکه فروش می‌تواند اتفاقات بهتری را رقم بزند.

دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از عملکرد شرکت در نیمه نخست امسال ارائه کرد و افزود: حق بیمه تولیدی در 6 ماهه با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به عدد 960 میلیارد تومان رسید و معادل 447 میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شد.

به گفته وی، در نیمه اول امسال بیشترین رشد تولید حق بیمه به ترتیب مربوط به رشته‌های بیمه حوادث، کشتی و باربری بوده است.

مدیرعامل بیمه سینا سود خالص دوره 6 ماهه را بالغ بر 451 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم در این دوره ذخایر شرکت را تا حد بسیار زیادی تقویت کنیم، چراکه عامل ذخایر به مثابه‌ی تکیه‌گاه برای سایر فعالیت‌های بیمه‌گری به حساب می‌آید.

وی با تاکید مجدد بر پرداخت خسارت زیان‌دیدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خطاب به مدیران گفت: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند، انتظار این است که خسارت‌ها به سرعت رسیدگی و مخصوصاً در رشته‌های درمان و شخص ثالث به فوریت پرداخت شود.

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید