لو رفتن مجدد تصاویری از آیفون ۱۲ مینی

0

لو رفتن مجدد تصاویری از آیفون ۱۲ مینی

گفته می‌شود که آیفون ۱۲ مینی دارای یک نمایشگر ۵.۴ اینچی است، که از این نظر کوچک‌تر از آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از  اسلش‌گیر، شایعات عرضه یک آیفون 12 مینی از ماه ژانویه آغاز شد که قرار است به عنوان جزئی از مجموعه چهار تایی از اسمارتفونهای iOSی معرفی شود که بزرگترین آنها آیفون 12 پرو مکس خواهد بود.

گفته می‌شود که آیفون 12 مینی دارای یک نمایشگر 5.4 اینچی است، که از این نظر کوچکتر از آیفون 12 با نمایشگر 6.1 اینچی است.

آیفون 12 پرو نیز پانلی 6.1 اینچی دارد، ولی دوربین سوم و برخی تغییرات دیگر به خود دیده است. نهایتا، آیفون 12 پرو مکس بزرگترین عضو این مجموعه است، که بر پایه این شایعات منتشر شده از پانل 6.7 اینچی بهره می‌برد. آیفون 12 پرو مکس همچنین ممکن است تنها ورژن اسمارتفون‌های 2020 اپل نیز باشد که mmWave 5G سریعتر را دریافت می‌کند، چرا که مسائل مربوط به سایز آنتن و میزان مصرف انرژی برای گوشی‌های کوچکتر و ارزنقیمت‌تر وجود دارند.

فعلا باید منتظر دیدن این دستگاه‌ها در حالت واقعی باشیم – هرچند که انتظار می‌رود یک رویداد اپل، که به احتمال فراوان به صورت مجازی برگزار خواهد شد، به زودی اعلام شود – ولی این مانع از انتشار شایعات درباره این گوشی‌ها نشده است. تصاویری که اخیرا از آنچه برچسب‌های کیس‌های سیلیکونی رسمی اپل برای هر چهار گوشی مذکور نامیده شده توسط کاربر توئیتری @duanrui1205 به اشتراک گذاشته شده است. این سه کیس  – که یکی از آنها به عنوان کیس آیفون 12 و آیفون 12 پرو مطرح شده است – نام‌های مطرح شده، از جمله برند آیفون 12 مینی، را تایید نموده است.

آنچه باید منتظر ماند و دید این است که «مینی» بودن این گوشی چه تاثیری بر قیمت آن خواهد داشت. در حال حاضر، قیمت گوشی‌های آیفون از آیفون SE نسل دوم 399 دلاری شروع می‌شود؛ آیفون XR هم 599 دلار است. شایعات قبلی گویای این بوده‌اند که آیفون 12 مینی با قیمت 649 دلار به فروش خواهد رسید، که اندکی ارزانتر از قیمت فعلی 699 دلاری آیفون 11 است.

به هر حال ضرورت‌های اقتصادی سال 2020 خریداران گوشی را ناچار می‌کند تا در اینکه مایلند چقدر برای چنین دستگاه‌هایی هزینه کنند بازنگری کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید