پیش بینی بورس فردا 7 مهر 99

0

از ابتدای معاملات روز جاری صف های فروش سنگین بودند و شاخص کل ریزش خود را از همان دقایق ابتدایی بازار آغاز کرد و در نهایت در پایان معاملات روز جاری علیرغم اینکه بسیاری از نمادهای شاخص ساز تلاش کردند که از صف های فروش سنگین فرار کنند، شاخص کل با ریزشی 43383  واحدی بر روی کانال یک میلیون و 572 هزار و 148 واحدی آرام گرفت.

با این وضعیت بازار امروز و قفل شدن بیشتر نمادها در صف فروش، کارشناسان بازار فردا را چگونه پیش بینی می کنند؟

قاسم صادقی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس در مورد بازار فردا مورخه 7 مهر 1399 گفت: پیش بینی من این است که فردا نیز شاهد بازار مثبتی نخواهیم بود و صف های فروش تا حدودی پا برجا می باشند. وی افزود: البته در برخی نمادها از جمله نمادهای گروه بانکی به دلیل حمایتی که آخر وقت امروز از آن ها شد، پیش بینی می شود که فردا معاملات آن ها متعادل دنبال شود و یا حداقل صف فروش آن ها سبک تر باشد. اما در باقی نمادها از جمله نمادهای گروه خودرویی و نمادهای کوچک بازار احتمالا باز هم شاهد صف های فروش سنگین باشیم و فشار عرضه زیادی در آن ها دیده شود.

صادقی اظهار داشت: تا زمانی که نمادهای خودرویی به سمت بالا بازگشتی را نداشته باشند و متعادل نشوند، بازار به سمت تعادل و بازگشت حرکت نخواهد کرد. فردا شاخص کل به حمایت یک میلیون و 550 هزار واحدی خواهد رسید که احتمال از دست رفتن این حمایت وجود دارد. اگر این حمایت از دست برود از لحاظ تکنیکال شاخص کل تا یک میلیون و 450 هزار واحد یعنی حدود دو الی سه روز بعد اصلاح و ریزش خواهد داشت.

این کارشناس بازار سرمایه ابراز امیدواری کرد که حمایت یک میلیون و 550 هزار واحدی، فردا از دست نرود و در پیش گشایش شاهد حمایت باشیم. وی افزود: البته خبر بد این است که از دو ماه پیش تا به امروز، در پیش گشایش حمایتی را شاهد نبودیم ولی امیدواریم که حداقل فردا این اتفاق برای متعادل تر شدن بازار بیفتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید