قیمت ارز همچنان در مسیر افزایش

0

قیمت ارز همچنان در مسیر افزایش

تهران – ایرنا – قیمت دلار و یورو امروز (شنبه) نیز همچنان روند پرشتاب افزایشی خود را حفظ کرده است و در صرافی‌های بانکی دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بازارساز همچنان در حال تامین ارز مورد نیاز صادرکنندگان و واردکنندگان در بازار ثانویه است، اما امروز (پنجم مهر) نیز همچنان قیمت ارزهای عمده در بازار ارز شیب صعودی خود را از دست نداده‌اند.

بر همین اساس، صرافی های بانکی در ابتدای روز با فروش دلار در قیمت ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان کار خود را آغاز کردند، اما در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه،  افزایش قیمت ۱۵۰ تومانی را تجربه کرده و به بهای ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.  قیمت خرید دلار در این صرافی ها نیز هم اکنون ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان است.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز از ابتدای امروز تا این ساعت شاهد افزایش ۱۵۰ تومانی‌ بود. در این صرافی‌ها در حال حاضر هر یورو با بهای ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رود.

اما مشاهدات از بازار غیررسمی ارز حاکی از گذر قیمت دلار از مرز ۲۹ هزار تومان است که همچنین در این محدوده در حال داد و ستد است.

علاوه براین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (سوم مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۲ هزار و ۲۷۲ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز میانگین ۲۷ هزار و ۳۹۶ تومان ثبت شد.

در سامانه نیما طی روز معاملاتی گذشته هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۹ هزار و ۲۹۴ تومان ثبت شد. حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته، به میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۵۵۳ تومان به فروش رسید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید