نماینده ای که شاسی بلند میخواست، دناپلاس را پس داد + عکس

0
نماینده قزوین خودروی دنا پلاس خود را هم پس داد!

پس از انتشار گفت وگوی نماینده مجلس قزوین ،البرز و آبیک با ایلنا و در پی فشار افکار عمومی، لطف الله سیاهکلی در نامه ای به رئیس مجلس از دریافت دناپلاس انصراف داد.

نماینده منتخب اصولگرایان رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن انصراف از دریافت خودروی واگذار شده به نمایندگان خواستار تغییر روش های واگذاری امکانات به نمایندگان مجلس شد.

انصراف.jpgدر بخشی از این نامه آمده است: « اعتقاد  دارم نمایندگان مجلس می بایستی مانند شخصیت های حقوقی و مدیران دیگر کشور از امکانات حداقل سازمانی از جمله دفتر کار و خودرو برخوردار باشند.»

او همچنین به رئیس مجلس نوشت :« چه این پیشنهاد اجرایی  شود و چه نشود اینجانب به نظرات موکلین‌ا‌م احترام می‌گذارم  و انصراف خودم  را  از دریافت خودرو اعلام می‌نمایم.  »این در حالی است که سیاهکلی در گفت وگو با ایلنا از تحویل خودروی خود در دو روز گذشته خبر داده بود.

روز گذشته  این نماینده مجلس در گفت و گویی ضمن انتقاد به نامناسب بودن خودروهای واگذار شده از سوی مجلس درخواست خودروی شاسی بلند برای سفرهای روستایی به حوزه های انتخابیه خود کرده بود.

از لحظه انتشار این خبر موجی از واکنش‌ها از سوی کاربران فضای مجازی، گروه‌ها و چهره‌های مختلف سیاسی در برابر سخنان  این نماینده به راه افتاد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید