همایش سراسری مدیران بیمه دی برگزار شد

0

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای شکری، نماینده‌ی محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همایش سراسری مدیران بیمه دی برگزار شد

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این همایش که روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای شکری، نماینده‌ی محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تشکر از مساعی مدیرعامل سابق آقای مهندس کشاورز، پذیرش این مسئولیت را به آقای دکتر موهبتی تبریک گفته و از خدای متعال برای ایشان و تمامی کارکنان بیمه دی، توفیقات روز افزون را مسئلت نمودند. ایشان با اشاره به آیات کلام‌الله مجید، بقاء، ماندگاری و رمز موفقیت افراد، نهادها و سازمان‌ها را در خدمت‌دهی به عموم مردم و رفع احتیاجات ایشان برشمرده و با توجه به خدمات درمانی ارائه شده به خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران توسط بیمه دی، اهتمام هرچه بیشتر و مطلوب‌تر نسبت به این موضوع را، موجب خیر و برکت دانسته و اظهار امیدواری کردند؛ با مدیریت آقای موهبتی توجه و تکریم خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، بیش از گذشته، ادامه یابد.

در ادامه‌ی این همایش که علاوه‌بر معاونین و مدیران ستادی، مدیران شعب سراسر کشور نیز به صورت برخط (آنلاین) حضور داشتند، دکتر موهبتی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس کشاورز، به تبیین برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال 1402 پرداخت. وی برنامه‌محور بودن سازمان‎ها و نظارت دقیق و مستمر بر اجرای آن را، مهمترین رکن موفقیت قلمداد نموده و اظهار داشت؛ یک بنگاه اقتصادی بدون داشتن برنامه‌ی عملیاتی مدوّن، قادر به ادامه‌ی حیات نخواهد بود.

دکتر موهبتی با تأکید بر توزیع منطقی پرتفوی در تمامی رشته‌ها، اظهار امیدواری کرد؛ علاوه‌بر پرتفوی درمان که به طور تخصصی در بیمه دی در حال اجراست، بدنه‌‌ی سازمان از تمامی قابلیت و بضاعت خود در ورود حرفه‌ای به دیگر رشته‌های بیمه‌ای استفاده نماید. وی همچنین با اشاره به نقش نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد در تولید ثروت و ارزش برای سازمان‌ها بیان داشت؛ آن‌چه موجب احساس تعلق خاطر سازمانی در افراد می‌شود، توجه به احترام و دقت در تکریم ایشان است که در نظر داشتن این مهم، می‌تواند موجب تحرک و پویایی هرچه بیشتر سازمان باشد. در ادامه‌‌ی این همایش، دکتر موهبتی به رقابتی بودن فضای اقتصادی اشاره نموده و ابراز داشت؛ یکی از اهم نقاط قوت در چنین فضایی، مشتری‌مداری است که با توجه به اقدامات مثبت انجام شده می‌توان خدمت‌رسانی به مشتریان، به ویژه خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران را، توسعه و ارتقاء داد.

مدیرعامل بیمه دی در خاتمه‌ی این همایش، ضمن تبریک نوروز و فرا رسیدن فصل بهار، اظهار امیدواری نمود؛ رستاخیز طبیعت موجب تحول درونی و دیگرگونی حال همه‌ی اعضاء خانواده‌ی محترم بیمه دی باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید