صنعت بیمه تمام‌قد در خدمت مردم است

0

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تجلیل از خادمان همایش بزرگ اربعین گفت: صنعت بیمه به عنوان نهاد اطمینان‌بخش جامعه در خدمت عموم مردم خواهد بود.

نبض بیمه– مجید بهزادپور که در آیین تجلیل از خادمان اربعین سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه همواره در کنار ایفای تعهدات حرفه‌ای در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام بوده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در این آیین که با حضور سردار میراحمدی _معاون انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین_، سردار هادیان‌فر _فرمانده پلیس راهور فراجا_، سردار ذوالقدر _رئیس اداره گذرنامه_ و مقامات کشوری و مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار شد، خاطرنشان کرد: پوشش ریسک‌های خرد و کلان کشور زمینه گسترش فضای آرامش و امنیت تمامی آحاد جامعه را در سخت‌ترین شرایط ممکن فراهم می‌آورد.

وی حضور گسترده صنعت بیمه در خدمات‌رسانی به زائران اربعین را ارزشمند و بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: صنعت بیمه در کنار تکالیف قانونی خود، بر اساس باور قلبی و اعتقادی به زائران حسینی خدمات رسانی می کند.
رئیس شورای عالی بیمه، تعبیر مقام معظم رهبری از مراسم اربعین به عنوان نماد اقتدار جهان اسلام را راهگشا و نقشه راه ارزیابی کرد و افزود: سفر آسان، ایمن و ارزان اربعین نیز از هدفگذاری‌های دولت سیزدهم بود که خوشبختانه با حمایت و همراهی تمامی مسئولان و خادمان مردم تحقق یافت.

وی از صنعت بیمه به عنوان یکی از مردمی‌ترین صنایع کشور نام برد و افزود: صنعت بیمه در هر کجا که نیاز به گسترش چتر آرامش احساس شود حضور جدی و اثربخش خود را اعلام می‌کند.

بهزادپور با اشاره به نقش‌آفرینی پررنگ صنعت بیمه در تحقق اهداف سند تحول اقتصادی به تشریح آخرین دستاوردهای این صنعت پرداخت.

رئیس کل بیمه مرکزی، صیانت از منابع بیمه‌ای را در گرو کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات بین دستگاهی این هدفگذاری نیز به نتیجه مطلوب برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این نشست، سردار سیدکمال هادیان‌فر _فرمانده پلیس راهور فراجا_ با قدردانی از تلاش بی‌وقفه صنعت بیمه در امر خدمات‌رسانی به زائران اربعین، اعلام کرد: رابطه پلیس و صنعت بیمه بسیار شفاف و کارآمد است و مردم شریف ایران در آینده نزدیک بیش از پیش طعم شیرین تعامل و خدمات مشترک این دو مجموعه را خواهند چشید.
وی وقوع حادثه را اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود وظیفه حاکمیت فرهنگسازی برای کاهش ریسک و به تبع آن آمار قربانیان و مصدومان حوادث جاده‌ای در کشور است.

رئیس پلیس راهور فراجا، ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش کنترل ریسک و کاهش سوانح را راهکار مهم حفظ منابع انسانی و مالی قلمداد کرد و افزود: تدوین طرح جامع کاهش تلفات جاده‌ای با مشارکت پلیس و صنعت بیمه می‌تواند راهگشا باشد.

بر اساس این گزارش، سردار سیدمجید میراحمدی _رئیس ستاد اربعین کشور_ نیز در این نشست روند برپایی مراسم اربعین را اعجازگونه توصیف کرد و از زحمات خالصانه و مجاهدت‌های صنعت بیمه در ارائه خدمات صادقانه در مسیر نورانی و معنوی اربعین قدردانی کرد و افزود: در مراسم اربعین ۱۴۰۱ هیچ مورد شکایت از خدمات مبتنی بر تعهدات بیمه‌ای در ستاد اربعین کشور ثبت نشده و این نشانه مسئولیت‌پذیری خادمان مردم در این صنعت است.

در این نشست، دکتر سید محمد کریمی _دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران_ نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه را تسهیل‌گر فعالیت‌های این صنعت ارزیابی کرد و گفت: صنعت بیمه در تمامی آیین‌های مرتبط با باورهای مذهبی و مردمی حضور چشمگیر و فعالی داشته و خواهد داشت.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با ارائه گزارشی از آخرین عملکرد صنعت بیمه در مراسم معنوی اربعین، اظهار داشت: خدمات صنعت بیمه پس از رفع تحریم‌ها باید برای مردم روشن شود تا بدانند فرزندان آنان در این صنعت از هیچ تلاشی برای گسترش فضای اطمینان و آرامش در کشور فروگذار نکرده است.
گفتنی است در آیین پاسداشت خادمان اربعین از فعالان و دست‌اندرکاران مراسم اربعین حسینی با اهدای لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید