کارگران ساختمانی بیمه می شوند؟

0

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی ابراز امیدواری کرد با حل ایراد اصلاحیه ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، امکان بهره مندی کارگران ساختمانی در انتظار بیمه تامین اجتماعی هرچه زودتر فراهم شود.

به گزارش نبض بیمه، نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی ابراز امیدواری کرد با حل ایراد اصلاحیه ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، امکان بهره مندی کارگران ساختمانی در انتظار بیمه تامین اجتماعی هرچه زودتر فراهم شود.

هادی ساداتی، با اشاره به رفع ایراد شورای نگهبان از طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی اظهار کرد: خوشبختانه این ایراد در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد ولی هنوز از شورا برنگشته است. به مجرد بازگشت از شورای نگهبان لازم‌الاجراست و باید به اجرا درآید.

وی درباره ایراد گرفته شده توضیح داد: اصلاحیه مذکور به دستور نیاز داشت و باید برنامه‌ای در دستور العملش تدوین می شد که منابع درآمدی را به طور کامل مشخص می کرد و شرح می داد ولی دستورالعملی که در آن منابع درآمدی تعریف شده بود شفاف نبود که در کمیسیون اجتماعی این ایراد برطرف شد.

ساداتی ادامه داد: ایراد بعدی در مورد کارگروه بود که اصلاحیه‌ای هم در مورد آنها اعمال شد و این دو ایراد شکلی و ماهوی بود که کمیسیون اجتماعی به آنها پرداخت و مذاکرات لازم با کارشناسان سازمان تامین اجتماعی هم صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید