اتصال صنعت بیمه به سامانه درمان پرونده الكترونیك سلامت

0

قائم مقام بیمه مرکزی در نشست هماهنگی با مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت بیمه از تسریع روند اتصال شرکتهای بیمه گر تکمیلی به سامانه پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش نبض بیمه، مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: صنعت بیمه همواره در کارهای ملی و عام المنفعه پیشگام بوده و تجربه نشان داده است که با خرد جمعی می توان به نتایج خوبی دست یافت.
وی افزود: در این مهم نیز بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه کشور، روند کار را پیگیری کرده و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
دکتر مشعلچی از بیمه درمان به عنوان دغدغه اصلی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: با توجه به این موضوع، بیمه مرکزی روند تکمیل چرخه اطلاعات الکترونیکی نسخه درمانی را با جدیت (از شرکتهای بیمه گر تکمیلی) پیگیری کرده است.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به مشکلات موجود این سامانه در بخش های خارج از شرکت های بیمه گر بازرگانی گفت: صنعت بیمه به رغم کاستی های موجود، کار خود را تا مراحل اجرایی انجام داده و امید می‌رود با هماهنگی سایر نهادهای مرتبط این دغدغه برطرف شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم شریف ایران اسلامی ارائه دهیم.
وی در پایان از شرکت های بیمه ای که در زمان مقرر نسبت به تکمیل و به روزرسانی سامانه درمان تکمیلی خود اقدام کرده اند، تقدیر کرد و افزود: برخورد نظارتی مقتضی با شرکت هایی که هنوز مقدمات اجرایی کار را فراهم نکرده اند، صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است، این نشست با حضور معاون نظارت، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاور رئیس کل در حوزه بیمه درمان، مدیرکل نظارت بر بیمه های غیر زندگی و مدیر مرکز توسعه و نوآوری مرکز فاوا بیمه مرکزی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید