نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود

0

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود.

به گزارش نبض بیمه، مهدی عیسی‌زاده در نشست با بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: ما در کنار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، فراکسیون بازنشستگان کشور را برای ۱۸ صندوق بازنشستگی راه اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم مطالبه‌گر بازنشستگان باشیم.

وی افزود: این کمیسیون تریبون و صدای بازنشستگان است و مسائل بازنشستگی و بیمه‌ای آنان را پیگیری می‌کند.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صندوق‌های بازنشستگی خودکفا شوند، گفت: باید با تدبیر، برنامه‌ریزی و نوآوری صندوق‌ها را به سمت خودکفایی سوق دهیم.

وی ادامه داد: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود، اشرافیت خوبی به صندوق‌ها داریم سال گذشته نیز پیگیر افزایش بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بودیم که این امر به نتیجه نرسید.

عیسی‌زاده با اشاره به بیمه درمان صندوق روستایی افزود: بیمه درمان این صندوق از طریق بیمه سلامت انجام می‌شود که در جلسه‌ای با وزیر بهداشت موضوع درمان این صندوق را پیگیری خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای افزایش مستمری بازنشستگان باید تلاش کنیم این افراد در همه حوادث یار و یاور انقلاب اسلامی بودند باید از حقوقشان در همه عرصه‌ها دفاع کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید