خرید آنلاین بیمه شخص ثالث با چند کلیک از وب اپلیکیشن سرمد

0

یکی از خدمات وب اپلیکیشن بیمه سرمد، صدور آنلاین بیمه شخص ثالث با قابلیت دریافت همزمان کد یکتا است.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت برای دسترسی تمامی مشتریان و بیمه‌گذاران به خدمات آنلاین، وب اپلیکیشن سرمد را طراحی کرده تا افراد بدون نیاز به نصب اپلیکیشن از طریق پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و آی‌او‌اس از خدمات بیمه سرمد بهره ببرند.

یکی از خدمات ویژه وب اپلیکیشن بیمه سرمد در بخش فروش بیمه‌نامه، صدور آنلاین بیمه شخص ثالث است. سامانه صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث بیمه سرمد، این قابلیت را دارد که همزمان با صدور بیمه‌نامه، کد یکتای بیمه‌نامه را از بیمه مرکزی دریافت و برای مشتری ارسال کند.

با استفاده از این سامانه، همه مشتریان می‌توانند پس از درخواست صدور بیمه‌نامه شخص ثالث و پرداخت وجه، به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را به همراه کد یکتا دریافت کنند. سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث سرمد، با ارتباط آنلاین با سامانه سنهاب بیمه مرکزی، قابلیت ارسال و استعلام کد یکتای بیمه‌نامه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این سامانه، از طریق وب اپلیکیشن بیمه سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir در اختیار تمامی مشتریان قرار دارد.

بیمه سرمد از جوان‌ترین شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه کشور است که در سال 1392 با حمایت بانک صادارات ایران تاسیس شده است. این شرکت، در سال 1399 توانست وارد باشگاه هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه شود و در دو سال گذشته نیز حق بیمه تولیدی خود را افزایش داده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید