یک پوشش بیمه‌ای ویژه برای موتورسیکلت شما/ تخفیف بیمه ملت برای دوستداران محیط زیست

0

بیمه ملت، برای تامین امنیت خاطر بیمه‌گزاران، بیمه بدنه موتورسیکلت را با تخفیف ویژه برای موتورسیکلت‌های برقی ارائه می‌کند.

 

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این روزها ترافیک در شهرهای بزرگ بخشی از زندگی روزمره شهروندان را مختل کرده و موتورسیکلت، راهی برای دور زدن ترافیک و دردسرهایش است. وسیله نقلیه‌ای که با وجود مزایایی مانند کاهش ترافیک و البته کاهش آلودگی هوا، بیشتر در معرض آسیب و خطراتی مانند تصادف، واژگونی یا آتش‌سوزی است.

یکی از پوشش‌های بیمه‌ای برای تامین اطمینان خاطر دارندگان موتورسیکلت، بیمه بدنه است. بیمه ملت، یکی از شرکت‌های برتر صنعت بیمه کشور، برای گسترش چتر پوشش‌های بیمه‌ای خود، بیمه بدنه موتورسیکلت را به بیمه‌گذاران ارائه می‌کند. بیمه‌ای که این روزها به ویژه با افزایش قیمت موتورسیکلت، بیش از پیش ضرورت آن احساس می‌شود.

بیمه بدنه موتورسیکلت ملت، برای موتورسیکلت‌های معمولی با ارزش بیش از 200 میلیون ریال و برای موتورسیکلت‌های برقی بیش از 100 میلیون ریال و با نرخ 2 درصد ارزش موتورسیکلت ارائه می‌شود و بیمه ملت، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کاهش آلودگی هوا، این بیمه‌نامه را با اعمال ۲۰ درصد تخفیف برای موتورسیکلت‌های برقی و دوستدار محیط زیست صادر می‌کند.

همچنین به موتورهای صفر کیلومتر ۲۵ درصد تخفیف صفر کیلومتر ارائه می‌شود.

دارندگان موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent   نزدیکترین نماینده بیمه ملت را به محل سکونت یا محل کار خود جستجو و بیمه‌نامه بدنه موتورسیکلت را تهیه کنند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید