تمدید مهلت ثبت‌نام در رویداد شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای

0

مهلت ثبت درخواست در رویداد شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و دارندگان طرح‌های فناورانه و نوآورانه صنعت بیمه تا 15 آذر سال جاری تمدید شد.
صندوق نوآوری در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی طرح‌های نوآورانه، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را در قالب «هم‌سرمایه‌گذاری» با عاملان سرمایه گذاری و همچنین شتاب‏دهنده های دانش ‏بنیان آغاز کرده است. به ‏همین منظور و با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برنامه جامعی را در قالب رویداد دوشنبه‌‏های استارت‌آپی و پیوند برگزار می‌کند.
شرکت‌کنندگان در این رویداد استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و طرح‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های نوین بیمه، به عنوان سرمایه‌پذیر خواهند بود.همچنین سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، سایر صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری جسورانه، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتاب‏دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری از حاضران دیگر این رویداد خواهند بود.
گفتنی است که خریداران و مشتریان بالقوه محصولات و خدمات استارت ‏آپی، سازمان‌ها و نهادهای حامی و سیاست‏گذار، فناوران، پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، مخترعان و یا تیم‌های تحقیقاتی علاقه‏‌مند به کارآفرینی نیز امکان حضور در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی با موضوع شناسایی استارت‌آپ‌های بیمه‌ای و دارندگان طرح‌های فناورانه و نوآورانه صنعت بیمه را خواهند داشت.
محورهای این رویداد کاربرد فناوری های نظیر بلاک چین Blockchain، اینترنت اشیا (IOT)، هوش مصنوعی (AI)، و کلان داده (Big data) در صنعت بیمه، طراحی ابزارهای بیمه مانند اپلیکشن‌ها، بسته‌های و نرم افزارهای موبایلی، مدیریت ریسک مبتنی بر فناوری‌های نوین بیمه، طراحی محصولات و ابزارهای نوین بیمه‌ای با هدف پوشش انواع ریسک‌های نوظهور از قبیل ریسک‌های سایبری ، نظارت هوشمند ،شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه‌ای، حاکمیت داده و راهبری سازمان‌های بیمه‌ای و همچنین یکپارچه‌سازی شبکه ارتباطات و اطلاعات صنعت بیمه خواهد بود.
متقاضیان برای شرکت در این رویداد فرصت دارند تا تاریخ 15 آذر 1401 از طریق لینک https://www.inif.ir/web/guest/insurance ثبت‌نام کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 02186013862 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید