صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی در بروجرد ایجاد شد

0

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی در راستای خدمات دهی به متقاضیان برای خرید انواع ماشین آلات معدنی تولید داخل ایجاد شده است.

محمد اصل مرزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:
صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت و همچنین ایمیدرو در بروجرد تشکیل شد.

وی اظهار داشت: این صندوق با هدف تسهیل برای خرید انواع ماشین آلات معدنی تولید داخل از جمله بیل مکانیکی، بلدوزر و تراکتور ایجاد که تسهیلات ۱۲ درصد به معدن کاران اعطا می کند.

وی افزود: این ماشین آلات ساخت کارخانجات هپکو بوده و بین ۵ تا ۱۲ ماه پس از عقد قرارداد به متقاضیان تحویل خواهد شد.

رییس صمت بروجرد گفت: معدن کاران میتوانند برای ثبت نام و استفاده از این تسهیلات به سایت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به نشانی www.iranmico.com مراجعه نمایند.

اصل مرزی ادامه داد: فروش محصولات هپکو از امروز در کشور با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می‌رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات چهار ساله با شش ماه تنفس و سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

وی در رابطه با تنوع محصولات مشمول این تسهیلات، اعلام کرد: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و ۲ مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید