حضور بیمه ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه جزیره کیش

0

بیمه ملت به عنوان توانگترین شرکت بیمه ایران، در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2022) که از 25 تا 28مهرماه 1401 در جزیره کیش برگزار می‌شود، حضوری فعال و گسترده دارد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، این نمایشگاه با حمایت و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای تا 28 مهر ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیمه ملت با درک اهمیت این رویداد مهم اقتصادی در سطح داخلی و بین‌المللی و همین طور با هدف معرفی خدمات و توانمندی‌های صنعت بیمه، امسال نیز همانند سال گذشته به عنوان حامی کیش اینوکس، افتخار حضور در جمع فعالان اقتصادی داخلی و بین‌المللی دارد.
موضوعاتی همچون نقش بازار سرمایه در رونق تولید، هدایت نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید، رشد اقتصاد دانش‌بنیان و تقویت توانمندی‌های ملی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه‌های استراتژیک، معرفی ابزارها و روش‌های نوین تامین مالی، نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه، توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در مناطق آزاد، دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در ابعاد منطقه ای و جهانی؛ از جمله مهم‌ترین محورها و اهداف این دوره از نمایشگاه است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید