پرداخت ۵۳۰ میلیون تومان حق بیمه بازنشستگی مددجویان زنجانی

0

حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی۵۴۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان در۶ ماه نخست امسال پرداخت شده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۵۴۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان در۶ ماه نخست امسال پرداخت شده است.

صالحی بابیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال است، گفت: به منظور توانمندسازی و زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت خدمات متنوعی به جامعه هدف این نهاد در طول سال ارائه می‌شود.
وی با اشاره به واریز حق بیمه بازنشستگی مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار وسایر مجریان طرح‌های اشتغال به عنوان یکی از خدمات اثرگذار این نهاد در حوزه توانمندسازی، افزود: باهدف کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۵۴۱ مددجوی عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان مشمول این طرح به‌صورت مستمر و در دوره‌های سه‌ماهه واریز می‌شود، ادامه داد: بیش ۵۳۰ میلیون تومان حق بیمه بازنشستگی مددجویان تحت حمایت بهره‌مند از این خدمت، در شش ماهه نخست سال جاری به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.
وی با بیان اینکه با ارائه این خدمت مددجویان مشمول و بهره‌مند از خدمات این نهاد در این بخش در یک بازه زمانی مشخص و برقراری مستمری تأمین اجتماعی، توانمند و از چرخه این نهاد خارج می‌شوند، گفت: واریز حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال سرمایه گذاری برای آینده این خانواده‌ها بوده و تلاش می‌کنیم تا با تقویت این خدمات فرآیند خدمت رسانی تا رسیدن این افراد به توانمندی با رویکرد توانمندسازی به صورت هدفمندی استمرار می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید