دِی‌دار، وب اپلیکیشن جامع شرکت بیمه دی راه‌اندازی شد

0

شرکت بیمه دی در راستای اهداف استراتژیک و حرکت در مسیر تحول دیجیتال، وب اپلیکیشن جامع خود را با نام دِی‌دار راه‌اندازی نمود.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی، وب اپلیکیشن دِی‌دار در راستای مشتری‌مداری الکترونیک و ایجاد تجربه‌ی خوشایند برای ایشان و نیز با هدف تسهیل و تسریع فرآیند صدور بیمه‎نامه از سوی شبکه‌ی فروش، راه‌اندازی شده است.
علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در این‌باره گفت؛ از اهم مزایای دی‌دار، طراحی سامانه به صورت pwa است که امکان بهره‌برداری از آن را در تمامی مدل‌های تلفن همراه و رایانه‌ی شخصی فراهم می‌آورد. وی افزود؛ در حال حاضر در این وب اپلیکیشین امکانات متنوعی چون صدور آنلاین انواع بیمه‌نامه، مشاهده‌ی کلیه جزئیات سوابق خسارت درمانی، مشاهده‌ی کلیه‌ی بیمه‌ نامه‌های خریداری شده و خسارت‌های مرتبط با هریک از آن‌ها، مشاهده‌ی فهرست شبکه‌ی فروش، مراکز خسارت، مراکز طرف قرارداد و همچنین صدای مشتری، جهت ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت انتقادات و پیشنهادات پیاده‌سازی شده است.
شایان ذکر است؛ در وب اپلیکیشن دِی‌دار علاه‌بر خدمات فوق، امکاناتی چون ارسال درخواست جهت تحویل مدارک خسارت درمان و دارویاب جهت ثبت درخواست و دریافت دارو نیز پیش بینی شده که این خدمت به زودی برای تمامی بیمه‌شدگان گرامی راه‌اندازی خواهد شد. در حال حاضر این وب اپلیکیشن، قابلیت اتصال به سایر سامانه‌ها و اپلیکیشن‌ها را به صورت احراز هویت یکپارچه دارد و با توجه به نقشه‌ی راه و برنامه‌های توسعه‌ای آتی، امکانات متنوع دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید