بیمه آتش سوزی با حق بیمه ای اندک برای حفظ ملک و سرمایه واحدهای مسکونی و تجاری

0

مکان هایی که ما در آنها امرارمعاش یا کار کنیممی بایست از همه لحاظ دارای بالاترین میزان امنیت باشند.

یک سری از اتفاقات را می توان پیش بینی و با آن مقابله کرد در مقابل یک سری از اتفاقات از دست ما خارج و غیرقابل پیش بینی هستند. اتفاقات غیر قابل پیش مانند آتش سوزی می توانند خانمان سوز باشند در یک چشم بهم زدن تمامی اموال و سرمایه را به خاکستر تبدیل کنند.

فقط کافی است لحظه ای به اتفاقات و حوادثی که ناشی از آتش سوزی رخ داده اند فکر کنید تا ببینید این اتفاقات ممکن است برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. از حادثه پلاسکو بگیرید تا متروپل. اما بهترین راهکار برای چنین شرایط چیست؟ آیا بیمه آتش سوزی می تواند تمامی خسارات را جبران کند؟

بیمه آتش سوزی چیست؟

با توجه به آمار‌هایی که در کشور وجود دارد، حوادث ناگواری که از حادثه آتش سوزی رخ می‌دهد، روزانه بیش از 50 حادثه است و با توجه به این موضوع اهمیت بیمه آتش سوزی روز به روز افزایش پیدا می‌کند. حوادث آتش سوزی علاوه بر اینکه خسارت‌های جانی دردناکی را می‌تواند داشته باشد، خسارت‌های مالی فراوانی را هم به همراه دارد.البته که این بیمه نامه تا حدود زیادی از خسارت‌های مالی را جبران خواهد کرد. در حقیقت شرکت بیمه در بیمه‌نامه آتش‌سوزی، زیان‌های مالی یا مادی که بر اثر وقوع آتش سوزی به اموال و دارائی‌های منقول یا غیر منقول بیمه‌گزار وارد شده است را تا سقف تعهدات خود جبران می‌کند. به بیان دیگر، یکی از مهم ترین و در عین حال ارزان ترین بیمه ها بیمه آتش سوزی می باشد. شما می توانید با پرداخت حق بیمه ای ناچیز سرمایه، محل زندگی و محل کارتان را در مقابل اتفاقات غیر قابل پیش بینی بیمه کنید. این بیمه نامه مختص به خسارات مالی است و در برابر خسارات جانی پوششی ندارد. این بیمه نامه نه تنها به یک مکان بلکه به متعلقات و اسباب و اثاثیه آن نیز تعلق میگیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید