ماهانه ۱۲۰ میلیارد تومان به بازنشستگان استان بوشهر پرداخت می‌شود

0

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی به ۱۷ هزار و ۷۰۰ بازنشسته این استان گفت: ماهانه ۱۲۰ میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

داریوش کشتکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت برای کمک به معیشت و افزایش قدرت خرید بازنشستگان طرح‌های مهمی اجرا شده است.

وی حفظ و توجه به منزلت و شان بازنشستگان افزود: سلامت، معیشت و پرداخت حقوق بازنشستگان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها بیش از 155 بازنشسته ورزشکار زن و مرد در 15 رشته ورزشی به‌صورت انفرادی و گروهی به رقابت پرداختند.

کشتکار تعداد بازنشستگان کشوری استان را 17 هزار و 700 نفر دانست و افزود: بیشترین بازنشستگان کشوری در استان بوشهر مربوط به آموزش و پرورش است با تعداد 11 هزار و 700 نفر و پس از در حوزه دانشگاه علوم پزشکی با 2 هزار و 400 نفر است.

وی با بیان اینکه 60 دستگاه اجرایی از صندوق بازنشستگی استان بوشهر حقوق دریافت می‌کنند تصریح کرد: در استان بوشهر 13 هزار بازنشسته آقا و 4 هزار و 700 بازنشسته خانم از این صندوق خدمات دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر میانگین سن بازنشستگی در استان را 51 سال دانست و حقوق بازنشستگان ماهانه را بین 3 میلیون و 400 هزار تومان تا 26 میلیون و 600 هزار تومان دانست و گفت: ماهانه در مجموع 120 میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

کشتکار با اشاره به اینکه 70 درصد حقوق بازنشستگان دولت و مابقی از محل کسور بازنشستگی تأمین می‌شود خاطرنشان کرد: علاوه بر حقوق بازنشستگی تسهیلات کم بهره بدون ضامن و مراجعه پرداخت می‌شود.

وی پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در جریان پرداخت تسهیلات به بازنشستگان 38 میلیارد تومان به بازنشستگان استان بوشهر تعلق گرفت که 2 هزار و 520 نفر مشمول دریافت این وام شدند که از این ماه پرداخت به آنان آغاز شده و در طول 8 ماه به همه افراد پرداخت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید