پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر با ماهی ۵۰ هزار تومان

0

روستاییان، کشاورزان و عشایر کشور با پرداخت حداقل ماهانه ۵۰ هزار تومان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر کشور امروز در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان در گرگان گفت: مبلغ پرداخت حق بیمه عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان است که افراد می‌توانند به صورت ماهانه، فصلی، ۶ ماه و یا یک ساله یک جا پرداخت کنند.
دانیال پولادوند افزود : افراد تحت پوشش از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و دریافت مقرری و مستمری فوت برای بازماندگان بهره مند می‌شوند.
او گفت : همه افراد ۱۸ تا ۵۰ سالی که در روستا‌ها یا شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند، کشاورزانی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت ساکن هستند، شاغلان بخش شیلات، دامپروری، منابع طبیعی، رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر، قالیبافان، کارگران فصلی، فعالان حوزه صنایع دستی و در مجموع مشاغلی از این قبیل می‌توانند عضو این صندوق شوند.
پولادوند همچنین از نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ، عشایر و برعکس خبر داد و افزود: به عنوان مثال افراد می‌توانند سابقه بیمه‌ای خود در تامین اجتماعی را به این صندوق و یا بر عکس انتقال دهند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر محدودیت تعداد اعضای جمعیت در استان ندارد و بسیاری از مشاغل کمتر برخوردار هم می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
سید محمد دهنوی افزود: تاکنون هفتاد هزار نفر از جامعه هدف تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان قرار گرفته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید