بیمه رایگان برای افراد بدون هرگونه پوشش بیمه درمانی

0

افراد بدون بیمه درمانی با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا سامانه شهروندی بیمه سلامت می‌توانند زیرپوشش بیمه‌ای بیمه سلامت قرار گیرند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه این افراد به صورت رایگان بیمه می‌شوند گفت: همه افراد بدون بیمه درمانی می‌توانند از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت یا مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، زیرپوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت قرارگیرند.

محمدحسین صفاری افزود: به علت اینکه این بیمه تنها درمانی است و مشمول بازنشستگی نمی‌شود.
وی افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت می‌توانند با مراجعه به پزشک خانواده در بخش خصوصی و یا پزشکان عمومی نزدیک محل سکونت بیمه شده با پرداخت حداقل ویزیت ۷,۲۰۰ تومان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند و در بیمارستان‌های دولتی نیز امکان دریافت خدمات دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه بیمه‌شدگان در سطح ۲ درمان می‌توانند از آزمایش و خدمات پاراکلینیک، در بیمارستان‌های دولتی امکان دریافت خدمات دارند گفت: در موارد اورژانسی هم می‌توانند از خدمات مراکز درمانی دولتی، بدون طی فرآیند ارجاع بهره‌مند شوند.
شهروندان می‌توانند با کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه‌ای و اعتبار بیمه‌نامه خود مطلع و افرادی که بیمه فعال سلامت همگانی دارند با همین کد دستوری از نام و آدرس مطب پزشک خانواده آگاه شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید