بانک‌های اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است

0

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بانک‌های اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است.

«محمدهادی زاهدی وفا» امروز (چهارشنبه) در حاشیه همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده‌ها از یک هفته تا ۱۰ روز آینده دوباره می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت وزارت کار (اعتراض یارانه https://hemayat.mcls.gov.ir) اطلاعات خود را تکمیل کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛وی افزود: امکان ثبت نام مجدد خانواده‌هایی که فکر می‌کنند، مستحق دریافت یارانه هستند، ولی به آنها داده نشده، مجدداً در وب سایت سامانه حمایتی فراهم می‌شود تا اطلاعات خود را تکمیل کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت برخی از خانوارها تشکیل و یا تفکیک انجام داده‌اند، گفت: اطلاعات دقیق خانوارها را از بانک‌ها گرفته‌ایم و تکمیل بانک‌های اطلاعاتی به علت تغییراتی که مرتباً در خانواده‌ها صورت می‌گیرد، در دستور کار است.

زاهدی وفا تاکید کرد: براساس اطلاعاتی که در بانک اطلاعات رفاه ایرانیان داشتیم، تاکنون خانواده‌های مشمول دریافت یارانه را معرفی کردیم، اما از سال آینده سیاست دیگری را در پیش می‌گیریم تا این اتفاقات رخ ندهد؛ به این صورت که در ابتدای سال اطلاعات را پایش می‌کنیم و دیگر در طول سال تغییر نمی‌دهیم.

وی درباره ثبت نام جاماندگان سهام عدالت گفت: کارهای کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت قرار دارد که مصوبه آن برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید