جمعه 10 فروردین 1403
خانه اخبار مهم روز

خبر جدید دولت درباره ثبت‌ نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

0

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ۱۵ تیرماه است.

سید سعید مقدم‌زاده درباره روند ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی، ثبت‌نام از اول تیر آغاز و استقبال خوبی از آن شده است. همچنین آخرین آمار فرهنگیان ثبت‌نام شده اعم از اصلی و تبعی حدودا ۶۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: همچنین خدمات درمانی بیمه دانا از اول تیر قابل ارائه بوده و همزمان با روند ثبت‌نام تاکنون بیش از ۱۰۰۰ فقره معرفی‌نامه برای ارائه خدمات درمانی اعم از بستری، پاراکلینیکی و سایر موارد برای فرهنگیان صادر شده است.

مقدم‌زاده ادامه داد: مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ۱۵ تیر و ضروری است فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی با مراجعه به آدرس اینترنتی apps۱.dana-insurance.ir اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه ثبت کنند. بر این اساس روش ورود به درگاه ثبت‌نام، با نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض مطابق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان‌پذیر خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد آقای اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص تجمیع بیمه شاغلین و بازنشستگان بطور کلی با در نظر گرفتن منابع، موانع و مقدورات از هر طرحی که باعث رضایت‌مندی کارکنان چه شاغل و چه بازنشسته شود، استقبال می‌کنیم، اما تصمیم‌گیری در این خصوص در سطوح بالاتر اتفاق می‌افتد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید