تخفیف ۹۰ درصدی بیمه برای درمان ناباروری

0

زوج‌های نابارور می‌توانند از تخفیفات۹۰ درصدی خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت این استان از پوشش بیمه‌ای مادران باردار فاقد بیمه درمانی و حمایت‌های مالی از هزینه‌های درمان ناباروری خبر داد و گفت: دو مرکز نازایی پیشرفته در شهر‌های گچساران و یاسوج خدمات ویژه به خانواده‌هایی که قبلاً هزینه‌های زیادی برای درمان ناباروری داشتند ارائه می‌دهد.
دهراپ پور افزود: زوج‌های نابارور می‌توانند تا سه بار پیاپی از تخفیفات ۹۰ درصدی هزینه‌ها در درمان نازایی برخوردار شوند.
وی با اشاره به زوج‌هایی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند گفت: افرادی که بدون پوشش بیمه‌ای هستند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتِ طرفِ قرار دادِ این اداره در این طرح نام نویسی و از خدمات بیمه‌ای رایگان و ارزان بهره‌مند شوند.
مدیر کل بیمه سلامت استان با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در این طرح سه ماه اول از خدمات رایگان بیمه برخوردار می‌شوند اضافه کرد: وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی بر اساس یک آزمون مراجعه‌کنندگان را به دهک‌های مختلف تقسیم می‌کند که دهک‌های اول تا سوم به طور کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند، دهک چهارم ۱۰ درصد هزینه سرانه بیمه و دهک‌های پنجم و ششم ۲۵ درصد هزینه سرانه را پرداخت می‌کنند.
کیان دهراب پور با اشاره به سیاست افزایش جمعیت و خانواده‌هایی که مشتاق فرزند آوری هستند افزود: برای اجرای قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادران در دوران بارداری، شیردهی و همچنین کودکان تا پایان پنج سالگی، تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید