توقف نماد بیمه نوین در بازار سرمایه

0

نماد بیمه نوین(نوین) درآغاز معاملات امروز با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد که به نظر می رسد این توقف به دلیل ابهام در افشای این شرکت در خصوص برنده شدن در قرارداد بیمه ای بانک مسکن بوده است.

به گزارش نبض بیمه، شرکت بیمه نوین در افشای که روز چهارشنبه و پس از پایان جلسه معاملاتی منتشر کرد، از  برنده شدن در قرارداد پوشش بیمه ای بانک مسکن در سال 1401 خبر داد.

در این شفاف سازی نصفه و نیمه، در شرح مناقص به برقراری پوشش بیمه ای در رشته های مختلف اعم از وثایق در رهن بانک موضوع تسهیلات ، بیمه عمر مانده بدهکار ، اموال منقول و غیر منقول ، دستگاه های خودپرداز و کیوسک دیواری ، مسئولیت مدنی و…  اشاره شده است لیکن  بر اساس اطلاعات موجود تضامین ارائه شده  در خصوص این قرارداد  وجود ندارد.

    • همچنین علاوه بر عدم وجود تضامین، مبلغ قرارداد مشخص نیست!! ناظر نیز در ابتدای بازار نماد را توقیف کرده تا در خصوص اطلاعات ناقص در این شفاف سازی توضیح دهد و بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده  است.
  • این مناقصه اوایل اردیبهشت سال جاری برگزار شده و مطابق با اطلاعات افشا شده سی ام خرداد ماه برنده مناقصه،  شرکت بیمه نوین اعلام شده است.
    این گزارش می افزاید، سود خالص هر سهم نوین در پایان دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1400 با کاهش 85 درصدی، 119 ریال گزارش شده است.
    سود عملیاتی نوین از 3656 میلیارد ریال در پایان اسفند 1399 به 495 میلیارد ریال کاهش داشته و epsهر سهم نیز 119 ریال اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید