تاکید دکتر آجرلو بر لزوم همکاری های دو جانبه با مجموعه بیمه دات کام با تمرکز بر سرویس دهی به هواداران و انتفاع باشگاه

0

ماحصل همکاری فصل قبل بیمه دات کام و استقلال به نظر آنقدر خوب آمده که مدیران آن را ترغیب به ادامه این همکاری در فصل پیش رو کرده است. در همین راستا در اولین روز از تیرماه سال جاری دکتر آجرلو مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ضمن حضور در محل شرکت بیمه دات کام و بازدید از این مجموعه، گپ و گفت صمیمی با اعضای این مجموعه داشت.

در حاشیه این بازدید جلسه ای بین اعضای هیئت مدیره بیمه دات کام و دکتر آجرلو در خصوص وضعیت سامانه بیمه نامه هواداری برگزار شد که اعضای بیمه دات کام ضمن ارائه بازخورد اجرای کمپین های هواداری به مدیرعامل آبی پوشان، وی را از آخرین شرایط موجود و درآمدهای حاصله آگاه کردند.

در این خصوص دکتر آجرلو ضمن ابراز خرسندی از محقق شدن اهداف این همکاری مشترک خاطر نشان کرد: “به لطف خدا و همراهی صمیمانه بیمه دات کام، تا حد زیادی به اهدافی که از این همکاری متصور بودیم دست یافته ایم و نتایج به دست آمده و درآمدهای حاصله راضی کننده است اما با تلاش بیشتر و اقدامات موثرتر می توان جهش بیشتری در این زمینه ایجاد کرد. ما پای کار ایستاده ایم تا ضمن ایجاد فرصت های بیشتر و متنوع تر برای انتفاع هوادارنمان و همچنین ایجاد روش های نوین کسب درآمد از ظرفیت های موجود در بیمه دات کام، به رشد حداقل 10 برابری درآمد حاصل از مشارکت هواداران برسیم و یقین دارم این مهم با همت متخصصان مجموعه بیمه دات کام و همراهی و همدلی هواداران پرشمار استقلال به زودی محقق خواهد شد.”

در ادامه سرکار خانم مهندس شریفیون مدیرعامل شرکت بیمه دات کام این گونه مطرح کرد: “با توجه به استقبال بی نظیر هواداران از اقدامات صورت گرفته و مشارکت فوق العاده آنان در خرید بیمه نامه که عواید زیادی را نصیب باشگاه بزرگ استقلال کرده است، یقیناً در تلاش خواهیم بود تا محصولی را ویژه هواداران طراحی کنیم تا همه فوتبالی ها بتوانند سرویس خاصی را دریافت کنند و سهم بیشتری را در ایجاد درآمد برای باشگاه خودشان داشته باشند. چرا که این باشگاه متعلق به مردم است و هر اقدامی که بیمه دات کام و مجموعه هایی امثال ما انجام می دهند قطعاً باید در راستای انتفاع هواداران در درجه اول باشد. نگاه ما, هدف و تمام تلاش ما و تیم بزرگ بیمه دات کام قطعاً به این سمت خواهد بود.”

حضور آجرلو تنها به بازدید از امکانات، شرایط اسپانسر و اطلاع از آخرین جزئیات همکاری با این شرکت محدود نشد و با سورپرایز ویژه ای نیز برای مدیرعامل محبوب این روزهای آبی پوشان پایتخت همراه بود. جایی که مدیران و اعضای بیمه دات کام در اقدامی جالب جشن کوچکی را با حضور سردار و به مناسبت قهرمانی استقلال ترتیب داده بودند که موجبات غافل گیری وی را به همراه داشت.

در روزی که مراسم معارفه ساپینتو سرمربی جدید استقلال هم برگزار می شد، دکتر آجرلو پس از بازدید از امکانات مجموعه بیمه دات کام به گپ و گفت صمیمی با اعضای این شرکت پرداخت و ضمن تشکر از نیم فصل همراهی این مجموعه با باشگاه استقلال، خانم مهندس شریفیون مدیرعامل و آقای مهندس حجازیان رئیس هیئت مدیره این شرکت را نیز به مراسم رونمایی و معارفه ساپینتو دعوت کرد.

لازم به ذکر است همکاری های دو جانبه بیمه دات کام و استقلال در فصل جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید