بهره مندی 33 هزار خانوار ایلامی از خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان

0

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۵۰ خانوار جدید به مجموعه صندوق بیمه اضافه شده و در مجموع بالغ بر ۳۳ هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای صندوق بهره مند هستند.

روح‌الله سرواندام مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در خصوص رایگان شدن بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر هنوز هیچگونه ابلاغی از طرف دولت و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مبنی بر این کار صادر نشده و در صورت مشخص شدن ردیف اعتبارات و تخصیص بودجه سازوکارهای اجرایی آن به اطلاع این قشر جامعه خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۵۰ خانوار جدید به مجموعه صندوق بیمه اضافه شده و در مجموع بالغ بر ۳۳ هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای صندوق بهره مند هستند.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان افزود: سال گذشته صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام در برنامه ۱۰۰ روزه پایان سال رتبه برتر کشور از لحاظ آمار جذب و تمدید بیمه شدگان را کسب کرد که مورد تقدیر مسئولین کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مزایای صندوق به بیمه شدگان به چهار بخش تقسیم می‌شود که شامل بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری فوت برای بازماندگان، نقل و انتقال سوابق است و بر اساس دستورالعمل جدید هزینه کفن و دفن به متوفیان فاقد افراد تحت تکفل نیز پرداخت شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در پایان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت و هیات مدیره صندوق افزایش مستمری سالیانه بیمه شدگان در طی ماه جاری محاسبه و به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید