رونمایی از بیمه اجتماعی اصحاب رسانه و ورزشکاران در البرز

0

آئین رونمایی از بیمه اجتماعی خبرنگاران، ورزشکاران و اصحاب فرهنگ و رسانه با حضور نماینده مردم کرج در خانه ملت، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در این آئین با اشاره به پیشینه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان البرز و مرکز کشور و تأکیدات مقام عالی وزارت، مقرر شد خبرنگاران، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و رسانه نیز بتوانند از یارانه ۷۰ درصدی دولت در حمایت از این اقشار بهره مند شوند.
عبدا… دارایی تصریح کرد: به همین منظور برای نخستین بار در کشور ما شاهد رونمایی از این بیمه برای این اقشار عزیز در استان البرز هستیم تا شاهد تسری این خدمت به سایر نقاط کشور باشیم.
این مسئول اشاره به تأکیدات و پیگیری‌های مکرر استاندار مبنی بر تقویت تعاونی‌های مسکن به ویژه تعاونی‌های مرتبط به ادارات کل و سازمان‌ها و نهادها بویژه کارمندان، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با خانه مطبوعات استان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه با پیگیری دوستان رسانه‌ای در حال شکل‌گیری است.
دارایی با بیان اینکه ممکن است با توجه به تعداد متقاضیان، تعاونی‌های سوم و چهارم هم در خصوص مسکن خبرنگاران تشکیل شود، اظهار داشت: پیگیری‌ها با مساعدت و همراهی‌های استاندار و سایر دستگاه اجرایی تا برای بهره‌مندی از مسکن ارزان‌قیمت برای خبرنگاران و اصحاب بزرگ رسانه استان فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید