کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی در ایلام خسارت دریافت می‌کنند

0

آن دسته از کشاورزانی آسیب دیده از خشکسالی که دارای بیمه هستند به بانک کشاورزی مراجعه و دریافت خسارت می‌کنند و کسانی که بیمه ندارند لیست آنها تهیه وجهت تامین اعتبار به وزارت ارسال می‌شوند.

آذرنوش عموزاده رئیس سازمان ‌کشاورزی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در مورد خشکسالی‌های سال گذشته استان ایلام عنوان کرد: ما در سال گذشته با کاهش ۶۱ درصدی بارندگی نسبت بلند مدت در سال زراعی جاری روبه رو بودیم و این کاهش بارندگی باعث شده است که ۱۰۰ درصد مزارع دیم استان از بین برود و بین ۳۰ تا ۵۰ درصد به مزارع آبی خسارت وارد شود.

وی در ادامه بیان کرد: خسارت به مزارع دیم بیشتر مربوط به شهرستان‌هایی است که سطح مزارع دیم آنها بیشتر است و سطح مزارع آبی کمتری دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در پاسخ خبرنگار فارس در مورد جبران خسارت و حمایت جهاد کشاورزی  از کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی بیان داشت: آن دسته از کشاورزانی که دارای بیمه هستند به بانک کشاورزی مراجعه و دریافت خسارت می‌کنند ولی کسانیکه بیمه ندارند لیست آنها تهیه وجهت تامین اعتباربه وزارت ارسال شده است و سازمان هم منتظر پاسخ است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید