پرچم بیمه سرمد بر فراز قله هزار

0

یکی از کارکنان بیمه سرمد با صعود به قله ۴ هزار و ۵۰۰ متری هزار استان کرمان، پرچم سرمد را بر فراز این قله به اهتزار درآورد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سمیرا معماری، کارشناس مدیریت استان هرمزگان این شرکت موفق شد، به قله 4501 متری هزار کرمان صعود کند و پرچم بیمه سرمد را بر فراز مرتفع‌ترین قله جنوب کشور به اهتزار درآورد.

معماری که از سال 95 رشته کوهنوردی را دنبال می‌کند، درباره جزئیات صعود به قله هزار کرمان گفت: از مسیر روستای باب زنگی از توابع شهرستان راین کرمان، به سمت قله هزار حرکت کردم و پس از 6 ساعت پیمایش توانستم قله هزار را فتح کنم.

وی افزود: قله هزار با ارتفاع 4501 متر از سطح دریا، مرتفع‌ترین قله استان کرمان و جنوب کشور است و به دلیل وجود هزار نوع گیاه گوناگون در دامنه این کوه، به نام هزار مشهور شده است.

کارمند مدیریت استان هرمزگان بیمه سرمد درباره علاقه خود به کوهنوردی گفت: از سال 95 با ورود به یک باشگاه طبیعت‌گردی به رشته کوهنوردی علاقه‌مند شدم و اولین صعودم به قله تشگر در استان هرمزگان بود که 3267 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و بلندترین قله این استان است.

معماری که در صعود اول خود نیز پرچم بیمه سرمد را بر فراز قله تشگر به اهتزار درآورده بود، گفت: همیشه پرچم بیمه سرمد را به همراه دارم و مصمم در تمام صعودهایم، پرچم سرمد را بر فراز قله‌های ایران به اهتزار درآورم.

وی که در کنار رشته کوهنوردی، در رشته‌های دوچرخه‌سواری و تکواندو نیز به مربیگری مشغول است، گفت: رشته کوهنوردی را به صورت حرفه‌ای دنبال خواهم کرد و برنامه دارم در ماه آینده به قله شیرکوه استان یزد صعود کنم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید