گیلان، پنجمین استان مورد استقبال مردم از خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی

0

 مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۶ هزار نفر از مردم گیلان به صورت غیرحضوری نسبت به انعقاد یا تجدید قرارداد‌های بیمه‌های حرف و مشاغل آزاد اقدام کردند.

علی حسین نژاد با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۹۶ هزار نفر در استان گیلان در زمره پوشش بیمه حرف و مشاغل آزاد هستند، افزود: این سازمان از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ در راستای اجرای طرح تحول دیجیتالی و توسعه خدمات الکترونیکی، اقدام به اجرای طرح ۳۰۷۰ برای گسترش سی خدمت در بستر اینترنت و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه سالانه کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده استان گیلان در سال ۱۴۰۰ با ثبت ۴۶ هزار و ۴۲۳ فقره قرارداد حرف و مشاغل آزاد در زیرگروه‌های مختلف از قبیل صاحبان حرف، زنان خانه دار، دانشجویان و … در رتبه پنج کشور است افزود: این مهم بیانگر اسقبال خوب شهروندان از خدمات غیرحضوری ارائه شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی که با هدف گسترش پوشش بیمه‌ای به تمامی آحاد جامعه و از آبان ماه سال گذشته با اولویت بانوان و فرزندان بالای ۱۸ سال خانواده‌ها اجرایی شده است، زمینه استفاده و برخورداری تعداد بیشتری از شهروندان را فراهم می‌کند.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه و تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir با انعقاد قرارداد تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته و از تعهدات مربوطه بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید