پرداخت مطالبات نسخه های الکترونیکی به روز شد

0

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی، از به‌ روز شدن پرداخت مطالبات مربوط به نسخ الکترونیک پزشکان و دندانپزشکان طرف‌قرارداد این سازمان خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از مهر، جمیل حق‌پرست اظهار داشت: در اجرای تعهدات سازمان تأمین‌اجتماعی در قبال پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد و به‌منظور تشویق پزشکان به استفاده از نسخه الکترونیک، مطالبات مربوط به نسخ الکترونیک پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی لغایت فروردین ۱۴۰۱ پرداخت و طبق قرارداد فی‌مابین به‌روز شد.

وی با بیان اینکه پرداخت منظم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد (دانشگاهی و غیردانشگاهی) یکی از دغدغه‌های همیشگی سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: پرداخت منظم مطالبات برای برنامه‌ریزی و بهبود خدمت‌رسانی مراکز درمانی اهمیت زیادی دارد و این موضوع در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار داشته و ادامه خواهد یافت تا شاهد ارتقای ارائه خدمات درمانی بهینه و مناسب به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران باشیم.

وی افزود: بخشی از مطالبات مراکز دیالیز و مراکز طرف قرارداد متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد این سازمان نیز پرداخت شده و تلاش داریم با تأمین منابع موردنیاز، پرداخت مطالبات در این بخش را نیز به‌روز کنیم.

حق‌پرست همچنین گفت: با تأکید مدیرعامل سازمان، در سال جاری برنامه‌‎ای کامل و هدفمند برای پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی طرف‌قرارداد یا تهاتر این مطالبات با بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای پرداخت به روز مطالبات همه مراکز طرف قرارداد داریم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید