۴۷۱ هزار مازندرانی مشمول بیمه روستائیان و کشاورزان هستند

0

ساری- ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان مازندردان گفت: بیش از ۴۷۱ هزار نفر از جمعیت استان مشمول عضویت در این صندوق هستند اما اکنون ۱۳۴ هزار خانوار عضویت دارند.

محمد ابراهیمی با بیان اینکه حدود ۴۷۱ هزار نفر از جمعیت بیش از سه میلیون نفری استان مشمول عضویت در این صندوق هستند، افزود: این درحالی که هم اکنون بیش از ۱۳۴ هزار خانوار در آن عضویت دارند.

وی با اظهار اینکه شمار بیمه شدگان و مشمول تحت پوشش این صندوق در سال قبل رشد ۱۲ درصدی داشته است، افزود: در حال حاضر پنج هزار و ۸۳۶ مستمری بگیر تحت پوشش هستند که نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۸ درصدی داشته است.

وی با اظهار اینکه تاکنون سه هزار و ۸۱ حکم بازنشستگی در استان صادر شده است، گفت: حکم برقراری مستمری بازماندگان حدود سه هزار و ۸۱۷ نفر صادر شده است.

ابراهیمی با اشاره به بیمه قالیبافان در استان گفت: ۴۳ هزار قالیباف در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که بیمه حدود ۲۲ هزار نفر در استان قطع شد و این افراد را تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دادیم.

وی خواستار حمایت سازمان برنامه ریزی برای تحت پوشش قراردادن افراد نیازمند و فاقد بیمه شدند و گفت: افراد تا سن ۵۰ می توانند از خدمت بیمه ای بهره مند شوند و در سال ۹۵ حدود ۳۹ میلیارد تومان مستمری پرداخت کردیم و ۲۰۲ میلیارد تومان حق بیمه وصول کردیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید