بيمه کارگران ساختماني در انتظار اصلاح قانون بيمه

0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرط اجرای بیمه فراگیر کارگران ساختمانی را اصلاح قانون بیمه این کارگران دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، «حجت عبدالملکی» در نشست شورای اداری استان اردبیل افزود: ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در دست اصلاح است که در صورت تکمیل آن، همه کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند.
وی در ادامه این نشست با اشاره به اختصاص 200 سری جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی این استان اضافه کرد: تاکنون 700 نفر در طرح احداث هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل نام نویسی کرده‌اند و بقیه افراد نیز پس از نام نویسی در صورت تأمین زمین مشمول این طرح خواهند شد.
عبدالملکی ضمن تأکید بر حل مشکل سرمایه‌گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی افزود: احداث این دو واحد صنعتی باید تا 2 هفته آینده تعیین تکلیف شود و در ارزیابی مجدد اگر به هر دلیلی اجرای این طرح‌ها تأیید نشود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید طرح‌هایی را جایگزین کند و با همان میزان اشتغال تا دو ماه آینده طرح جدید شروع شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه درباره احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی در صورت واگذاری زمین مورد نیاز قول مساعد داد و خواستار حل مسئله استقرار نمایندگی ادارات در شهرستان تازه تأسیس انگوت شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید