در دیدار مدیرعامل بیمه سرمد با دبیرکل سندیکای بیمه گران مطرح شد؛ تاکید بر اولویت آموزش و رعایت اخلاق حرفه‌ای در صنعت بیمه

0

مدیرعامل بیمه سرمد با سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت با حضور در سندیکای بیمه‌گران با سیدمحمد کریمی دیدار کرد.

کریمی در این دیدار با تاکید ویژه بر اهمیت حوزه آموزش در صنعت بیمه گفت: دانش تخصصی و حرفه‌ای در صنعت باید جدی گرفته شود و شرکت‌های بیمه باید بر آموزش کارکنان و شبکه فروش خود تمرکز ویژه‌ای داشته باشند تا سطح دانش اهالی صنعت بالا برود و همه به دانش روز بیمه‌ای مجهز شوند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران افزود: تمرکز و برنامه‌ریزی برای آموزش در صنعت بیمه می‌تواند نقش موثری در ارتقا بهره‌وری و کارایی کارکنان این صنعت داشته باشد.

وی هم‌چنین با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ‌سازی در این زمینه در صنعت بیمه کشور، گفت: مدیران و کارکنان شرکت‌های بیمه باید با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، از رقابت‌های ناسالم پرهیز کنند و بر ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران تمرکز کنند.

کریمی درباره تلاش‌های سندیکای بیمه‌گران برای اصلاح عوارض تحمیلی بر صنعت بیمه نیز تصریح کرد: سندیکا تعامل بسیار مناسبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت تا بتواند عوارض تحمیلی بیمه شخص ثالث را اصلاح کند که خوشبختانه تا حد زیادی به نفع صنعت بیمه و شرکت‌های بیمه اصلاح شد.

یعقوب رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری نزدیک با سندیکای بیمه‌گران گفت: آموزش یکی از سیاست‌های جدی بیمه سرمد است و ما آمادگی داریم در حوزه آموزش، همکاری مشترک با سندیکا داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم آخرین تحولات صنعت بیمه در سطح دنیا به خصوص در کشورهایی که عملکرد و کارنامه موفق در این زمینه دارند، مورد بررسی و پژوهش قرار گیرد تا بتوانیم در افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه به جایگاه مناسبی دست یابیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید