راه‌اندازی اولین پایگاه «پسماند بیمه» در ایستگاه متروی شادمان

0

شرکت بهره برداری متروی تهران اولین پایگاه پسماند بیمه در ایستگاه متروی شادمان را راه‌اندازی کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه 10 تهران نخستین پایگاه پسماند با هدف ترویج فرهنگ تفکیک مواد قابل بازیافت از مبدا در متروی تهران‌ راه‌اندازی شد.

سید محمد نقیب با اشاره به طرح ابتکاری پسماند بیمه تصریح کرد: در این طرح ابتکاری، شهروندان به منظور دریافت خدمات بیمه‌ای دیگر نیاز به پرداخت هزینه نبوده و با تحویل پسماندهای خشک ، بیمه رایگان دریافت می‌کنند.

وی افزود: در این طرح که به منظور آشناسازی شهروندان با مدیریت پسماند زباله‌های خشک و نیز کاهش هزینه به منظور صدور بیمه نامه‌های مختلف به ازای هر یک کیلو پسماند معادل هفت میلیون تومان سهمیه صدور بیمه شامل آتش‌سوزی، زلزله، انفجار و صاعقه دریافت خواهند کرد.

نقیب خاطر نشان کرد: پس از صدور انواع بیمه‌نامه شهروندان در مراجعات بعدی با تحویل پسماندها به بیمه‌نامه صادر شده الحاقیه جهت افزایش اعتبار اختصاص می‌یابد. هم‌چنین این طرح تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به ارایه خدمات می‌پردازد و در صورت استقبال شهروندان تمدید خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید