بیش از ۲۵۸ هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در کرمانشاه وجود دارد

0

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۵۸ هزار کارگر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی داریم که با احتساب اعضای خانواده آن‌ها، نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان، خانواده کارگر محسوب می‌شوند.

به گزارش «نبض تجارت»؛مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در کرمانشاه با تبریک روز جهانی کار و کارگر بر تلاشگران عرصه کار و تولید، اظهار کرد: حیات و توسعه جامعه قطعا مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر کارگران جامعه کار و تولید است و این نیروی کار به تعبیر مقام معظم رهبری «سربازان اقتصاد مقاومتی هستند».

وی ادامه داد: بیش از ۲۵۸ هزار کارگر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی داریم که با احتساب اعضای خانواده آن‌ها، نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان، خانواده کارگر محسوب می‌شوند که از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ارائه ۲۰ خدمات به کارگران به صورت الکترونیکی، گفت: بازرسان اداره کار در راستای صیانت از نیروی کار سالانه بیش از ۱۰ هزار بازرسی از کارگاه‌ها انجام می‌دهند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به افزایش۵۷ درصد دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ براساس مصوبه شورای عالی کار داشت و افزود: خوشبختانه با تعامل و همراهی خوب بین شرکای اجتماعی از جمله تشکل‌های کارفرمایی و کارگری، ریزش و تعدیل نیروی آنچنانی در استان نداشتیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید